Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6,5 v ei suostu itse pyyhkimään, mitä tehdä????

Vierailija
22.12.2012 |

tukiperhelapsi ei suostu pyyhkimään ei edes yrittämään perseensä pyyhkimistä vaikka koulukin alkaa ensi vuonna.

Istui vessassa 30min kun sanottiin että itse tai avun kera pyyhkii,mutta ei suostunut millään.

suihkussa sitten pesi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukilapsen?????????

Mulla just 6v täyttänyt poika eikä pyyhi hänkään, mutta eipä se mua haittaa, mä pyyhin.

Vierailija
2/5 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ilman apua, voi käyttää pikkuvauvojen vaippoja. Ei koulussa kukaan pyyhi lapsen persettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat täysin epäsopivalta hommaan.

Pieni lapsi, joka tarvitsee tukiperhettä, tulee luultavasti perheestä jossa on isoja ongelmia. Lapsi tarvitsee positiivisuutta ja tukea. Hienovaraista ohjausta oikeaan suuntaan. Olisit pyyhkinyt ja opettanut lapsen vähitellen itsenäisemmäksi.

Asenteesi on karmea ja teit lapselle enstistä enemmän hallaa pakottamisellasi.

Sen lisäksi, lapsella ei ole persettä.

Vierailija
4/5 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin edellinen kirjoittaja laittoi. tukiperheenä pitäisi olla empaattisia ja hienovaraisia ihmisiä! hyvä että lapsi uskalsi pyytää pyyhkimisapuja sinulta! (kai?)

Vierailija
5/5 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain vaiheessa pitää ottaa peperi omaan kätöseen ja pyyhkiä.

Tietysti täysin epäsoveliaita ole ei varmaan pohjoisessa ole parempaa tarjolla, tehän sieltä osaattekin parhaiten sanoa. Lapsi on tullut aina ielellään eikä heillä kotona niin suuria ongelmia ole, mutta kutienkin.

Vaikutat täysin epäsopivalta hommaan.

Pieni lapsi, joka tarvitsee tukiperhettä, tulee luultavasti perheestä jossa on isoja ongelmia. Lapsi tarvitsee positiivisuutta ja tukea. Hienovaraista ohjausta oikeaan suuntaan. Olisit pyyhkinyt ja opettanut lapsen vähitellen itsenäisemmäksi.

Asenteesi on karmea ja teit lapselle enstistä enemmän hallaa pakottamisellasi.

Sen lisäksi, lapsella ei ole persettä.