Vinkki: kun ilmoitatte asiattoman viestin
Siitä ei tarvitse kirjoittaa erikseen vielä viestiä. Nostatte vain ylöspäin ketjua, joka kohta muuten tipahtaisi etusivulta.
Enkä voi kuin hämmästellä palstan moderointia. Sana on vapaa kunhan ei kirjoitella tietystä bloggaajasta.
Kommentit (7)
Tiedoksi niille jotka eivät päivystä täällä jatkuvasti: palstalla on asiattomia Arttu-aiheisia viestejä kirjoittava henkisesti häiriintynyt räkänokka. Poliisillekin joku on tainnut jo vinkata. Täällä on ollut mm. aamulehden feikki-linkki, että poika olisi muka jo löydetty kuolleena.
Sana on vapaa kunhan ei kirjoitella tietystä bloggaajasta.
että se ketjun nostaminen mahdollisesti auttaa? Jos ei ilmoita asiatonta viestiä, aloitus/vastaus ei koskaan tule moderaattorin tietoisuuteen. Tällä palstalla on passiivinen moderointi, moderaattori ei hengaile tällä palstalla lukemassa aloituksia.
Minähän nimenomaan ilmoitan asiattoman viestin kun sellaisen näen. En ala väitellä huomiota hakevan häirikön kanssa tai tule ketjuun julistamaan, että nyt lähti ilmoitus.
Että ette vastaa viestiin mitään. Lähetätte vain ilmoituksen asiattomasta viestistä ja häivytte koko ketjusta.
Minäkin olen ilmoittanut ainakin kymmenestä Arttu-aloituksesta.
olen tehnyt ilmiannon modelle/poliisille/julmalalle, syystä että tärkeintä on päästä markkinoimaan itseään oikeamilisenä ja hyvänä ihmisenä. Moraaliaan ei voi helpommallal mainostaa kuin ensinnäkin tekemällä ilmianto ja toisekseen ja ennen kaikkea kertomalla kaikille että hei, minä hyvä ihminen tein ilmiannon. Jos asiasta ei ilmoittaisi, niin eihän siitä olisi mitään "hyötyä".Mitäs siitä, vaikka samalla tulisi nostaneeksi esiin ketjun, joka olisi muutoin kadonnut ihan itsestään palstalta :D
Nyt jo toisessa ketjussa tunnetaan tarvetta mainostaa ilmoituksen tekemistä.
että se ketjun nostaminen mahdollisesti auttaa? Jos ei ilmoita asiatonta viestiä, aloitus/vastaus ei koskaan tule moderaattorin tietoisuuteen. Tällä palstalla on passiivinen moderointi, moderaattori ei hengaile tällä palstalla lukemassa aloituksia.