Lue keskustelun säännöt.
5-lk äidit joiden lapsi sai x-todistuksen, millainen paperi tuli?
22.12.2012 |
Siis te joiden lapsi sai vielä ruksiarvostelun todistukseensa asteikolla A - E.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla