Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan nyt v...u! Mies tuli kuusimetsästä umpikännissä!

Vierailija
22.12.2012 |

Ja sen piti tänään vielä hakee sukulaisiaan tänne joulun viettoon. Tuolla se nyt nukkuu känniään. Oli kyllä helvetin hauskaa soitella sukulaisille, että ei se nyt tuukkaan hakeen, kun se on ihan kännissä...PERKELE. Vituttaa kyllä niin rankasti, että meneeköhän pilalle koko joulun vietto... Tekis mieli lähtee vetään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mies kuusimetsässä humaltui?

Vierailija
2/16 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeesti hei, se oli ihan itse luvannu mennä niitä tänään hakeen. Ja jos oisin itse menny, niin olisko yhtään parempi ollut, tuollahan se on nyt umpitokkurassa. Ja kuusikin on saatanan ruma. (Anteeksi nyt tää kielenkäyttö, harmittaa vaan niin älyttömästi, että tuntuu että meni nyt koko joulu pilalle)

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän vitutuksesi liiankin hyvin. Inhottava temppu mieheltä, toisaalta jotenkin hellyttävää, tulee ihan oma rakas ukkoseni mieleen. Ei kai se koko joulu nyt yksistä känneistä pilalle voi mennä?

Vierailija
4/16 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sellainen mies on, jos vetää örvelökännit vaikka hyvin tietää että pitäis vielä ajaa autolla. Sekin kyllä riittää mun mielestä alkoholistin merkiksi, että tähän aikaan päivästä on niin helvetin kännissä että sammuu jonnekin.

Säälittävää tuo on eikä mitään hellyyttävää.

Vierailija
5/16 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sellainen mies on, jos vetää örvelökännit vaikka hyvin tietää että pitäis vielä ajaa autolla. Sekin kyllä riittää mun mielestä alkoholistin merkiksi, että tähän aikaan päivästä on niin helvetin kännissä että sammuu jonnekin.

Ei tuo alkoholistia tee kertakeikkana.

Vierailija
6/16 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viinanhimo menee muiden sovittujen asioiden edelle. Eri asia jos ois vetänyt ne örvelöt sitten kun on hoitanut lupaamansa asiat.

Ei tuo alkoholistia tee kertakeikkana.

Vierailija
7/16 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soittaisin poliiseille. Mitä se siellä metsässä teki... Ellei jotain Artulle?!?

Vierailija
8/16 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan erottu, jo vuosia sitten.

Oli aika, jolloin mies tuli kännipäissään milloin mistäkin. Vanhempiensa luota, kuusimetsästä, töistä...

Vierailija
9/16 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ahdistaakohan sitä joulu ja sukulaisten tulemineen? Jotenki voisin luulla että näin on ton käytöksen perusteella (jos hänellä ei oo tapana kännätä keskellä päivää..) Oli miten oli, todella kurja ja nolo juttu. Pistät miehen raatamaan oikeen kunnolla huomenna heti aamusta ja pyytämään anteeksi sukulaisilta. Sanon tähän loppuun että mun isä ei oo koskaan ollu mikään kova ottaan viinaa, mutta joulu on jostain syystä sille tosi ahdistava juhla. Joinakin jouluina se on vetäny perseet, joinaki jouluina äitini on osannut varautua ja on sovittu etukäteen ettei kukaan juo mitään. Huomaan isässäni kireyden jo itsenäisyyspäivän jälkeen ja tää kireys hellittää heti uudenvuoden jälkeisenä päivänä kun joulusta on "selviydytty".

Vierailija
10/16 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pienenä toivoin, että olisivatpa olleet kännissä vaikka sen jouluaaton kunhan muuten selvinpäin. Eli meillä leikittiin hienoa ja kivaa perhettä aattona, ei viinaa kitaan. Muina päivinä sitten meno olikin muuta.

Vierailija
11/16 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis kyllä mieli riehua ja raivota. Mutta kai tää on katottava sormien läpi, ettei mee lasten joulu ihan tappeluksi. Eniten mua tässä nolottaa toi, kun tarvi soittaa niille sukulaisille. On vaan semmonen tunne että ilmapiiri ei täällä ole joulun aikaan kovinkaan lämmin.

Vierailija
12/16 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä useinkin tapana vetää tuommoisia kännejä tai ilmestyä humalassa kotiin milloin mistäkin arkisesta reissusta?

Vierailija
13/16 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat sulle täältä, ap.

Joulu on monille rankka juhla, siihen tiivistyy niin hirveästi odotuksia, hermoilua, jännitystä (vrt. kesälomat). Siksi monet käyttäytyy epätyypillisesti: juo liikaa, nipottaa hulluna, on itkua ja riitaa. Onko lahjoja riittävästi, maksaako ne riittävän paljon, millä eletään joulun jälkeen - onhan tää aika kamalaa jos noin ajattelee (en väitä, että sinä teet nin, ap)! :D

Kiroile vaan, jos se helpottaa. Kyllä ne sukulaiset ehtii huomennakin tulla, vaikka julkisilla, jollei muuta keinoa ole.

Vierailija
14/16 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Siis se kun ei tullu maailmanloppua. Siis se ois tullu vaan kerran. Tää joulu-helvetti on joka saatanen vuosi. Niin siis, minä olen se mies, en kännissä, mutta mies. Huomasin että onpa muuten pannuhuone erimukava paikka istua kun tuli rätisee eikä kukaan kettuile. Kuusi on haettu ja vastuita on hoidettu, jopa imuroin. Mutta hirvee itkupotkuraivari koko illan täällä.

Tämän takia maailmassa rakennetaan baareja. Miesten ei pidä olla lähelläkään kotia näinä aikoina. Minkä helvatin minä sille voin jos rouva ei osaa pitää perussiisteydestä huolta ja yhtenä päivänä pitää siivota sitten lattiasta kattoon yötä myöden.

Eiks sen maailmanlopun nyt jumaliuta voisi ottaa takas kalenteriin. Viten mayat kun ei tiedä kalenterinpidosta mitään.

Vierailija
15/16 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä pakkasessa joku vapaaehtoisesti lähtee kuusimetsään niin suon hänelle lämmikettä ihan mukisematta.

Vierailija
16/16 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Siis se kun ei tullu maailmanloppua. Siis se ois tullu vaan kerran. Tää joulu-helvetti on joka saatanen vuosi. Niin siis, minä olen se mies, en kännissä, mutta mies. Huomasin että onpa muuten pannuhuone erimukava paikka istua kun tuli rätisee eikä kukaan kettuile. Kuusi on haettu ja vastuita on hoidettu, jopa imuroin. Mutta hirvee itkupotkuraivari koko illan täällä.

Tämän takia maailmassa rakennetaan baareja. Miesten ei pidä olla lähelläkään kotia näinä aikoina. Minkä helvatin minä sille voin jos rouva ei osaa pitää perussiisteydestä huolta ja yhtenä päivänä pitää siivota sitten lattiasta kattoon yötä myöden.

Eiks sen maailmanlopun nyt jumaliuta voisi ottaa takas kalenteriin. Viten mayat kun ei tiedä kalenterinpidosta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi