Tuli Artun tapauksesta mieleen, onnistuisiko teillä lapsen
piilottaa kaveri? Välähti mieleen, että jos Arttu ei ole halunnut mennä kotiin ja kaveri piilottelee kodissaan valehdellen että Arttu lähti silloin 14 jälkeen pois.
Kommentit (14)
Kyllä aika kartano saisi olla, jotta pystyy piiloutumaan.
Tämän pojan kavereiden ulkorakennuksetkin lienee jo tarkistettu, joten jos sellainen olisi, niin ei onnistuisi sielläkään.
On 250 neliötä ja alakerrassa iso kellari, jossa monia sokkeloisia ja rojuntäyteisiä huoneita. Se tosin vaatisi sen, että omat lapseni eivät voisi jatkuvasti siellä piilotetun kaverin luona käydä, vaan vain varmistuttuaan meidän lähteneen töihin/kauppaan tms. Mutta uskon että onnistuis!
kämpässä 80m2 ja lasten huoneet ovat yhteydessä olkkariin. ei vois olla kuulematta ja huomaamatta.
uskon kyllä että kaksikerroksisessa isommassa talossa se onnistuisi.
Joskus teininä mua ei edes piiloteltu, mutta onnistuin viettämään viikonlopun kaverin luona niin, että isänsä tajusi vasta sunnuntaina, että olin kaksi yötä siellä ollut.
Lisäksi on lämmin autotalli (lapsilla sinne ei ole avaimia, koska se on täynnä joululahjoja).
Kyllä varmaan voisi vaatehuoneeseen piilottaa kaverin muutamaksi tunniksi, mutta ei pidemmäksi aikaa. Sitä paitsi kyllähän sen lapsen välissä pitäisi syödä ja vessassa käydä. Kai jokainen vanhempi alkaisi ihmetellä, jos lapsi alkaa ruokaa viemään jonnekkin.
En tosiaan usko, että Arttu on ollut salaa jonkun kaverin luona kahta vuorokautta, ilman että kaverin vanhemmat ei tietäisi mitään. Btw, eikös jossain lukenut, että viimeinen havainto Artusta on, kun hän on lähtenyt kaveriltaan. Ainakin itse oletin, että kaverin vanhemmat ovat nähneet, kun A on lähtenyt...
Meillä ei onnistuis ellei tää piilottelija pissis ja kakkais housuihin. On vain yksi wc ja se on alakerrassa. Välikatolla voisi joku olla mutta siellä on pimeää ja kylmää.
tässä on monta rakennusta, joissa kaveri voisi majailla. Tosin minä varmaan ihmettelisin, jos lapseni haluaisi olla koko illan "ulkona".
Meillä ei onnistuis ellei tää piilottelija pissis ja kakkais housuihin. On vain yksi wc ja se on alakerrassa. Välikatolla voisi joku olla mutta siellä on pimeää ja kylmää.
kellarikomeroon viedä kaverin ja muiluttaa sinne ruokaa jne. Mutta aika epätodennäköistä. Mutta voisi, kyllä, juu, olisi se mahdollista.
Teineillä on yläkerrassa huoneet ja yksinkertaisesti omissa huoneissaan voisivat kaveria piilotella. Yläkerrassa oma vessa ja suihku joten eivät heti jäisi kiinni. Todennäköisesti huomaisin kun ruokaa olisi siirtynyt parempiin suihin epäilyttävän paljon. Tai sitten lisääntynyt melutaso paljastaisi.
meillä on alakerrassa n 200m2 ja yläkerrassa vähän vähemmän, yläkerrassa 3 kylmää varastoa. Lisäksi kaikki vanhat ulkorakennukset, navetta, aitat jne. Mutta eihän missää noissa talvella pysty piilottelemaan kovin kauaa.
mutta kyllä meille tuli yksi kotoa karannut kun lapseni oli jotain tuota ikää.
Kaveri siis tuli koulusta meille lapseni mukana ja oletin tietysti että luvalla. Pojat rakenteli majaa pihalla tms ja itse lähdin vielä iltavuoroon töihin.
Viideltä soitti lasten opettaja että onko tätä karkuria nähty meillä kun hänen vanhempansa olivat jo huolissaan. No, olihan nähty!
Pojilla oli ollut ajatuksena rakentaa uusi koti tälle karkurille joka ei oikein tullut toimeen vanhempiensa kanssa!
Passitin pojan kyllä hyvin nopeaa kotiin.