Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile viimeisin seksikertasi!

Vierailija
22.12.2012 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväilin miestä ja mies innostui jonkun ajan päästä. Hän tuli päälleni ja laukesi muutaman työnnön jälkeen.

Vierailija
2/18 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten mies oli nukuttamassa lapsia ja minä sillä aikaa vetäisin päälleni korsetin, sukkanauhat ja sukan ja odottelin sohvalla miestä. Mies sanoi että näyttääpä hyvältä ja tuli suutelemaan. Mä aloin hyväilemään miehen penistä housujen päältä ja mies minun rintoja. Otin mieheltä housut alas ja otin suihin. Mies otti pikkuhousuni pois ja meni istumaan sohvalle. Mä laitoin kortsun ja menin ratsastamaan. Pitkään ei mennyt kun mies laukesi, mä en halunnut enää mitään jälkileikkejä. Aloimme katsoa televisiota ja vaihdoin vaatteet vasta nukkumaanmennessämme. Ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs sattumalta tapaamani tuttu nainen vietteli mut varsin suoralla tyylillä.

kiihkeää siitelemista, sormettamista, rintojen hyväilyä ja imemistä ja lopulta nainen nuoli ihanasti.

oli kuumaa..teen heti uudestaan kun tilaisuus tulee.

Vierailija
4/18 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni sänkyyn ennen minua ja nukahti heti. Menin hänen viereensä hampaidenpesun jälkeen ja aloin hyväillä hänen penistään. Mies heräsi, annoin suuseksiä, laitoin päälle kondomin ja nousin miehen päälle, rakastelin miestä, hän laukesi, kävi kylppärissä, minä toivotin hyvää yötä ja nukahdin itse melkein heti.

Vierailija
5/18 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni sänkyyn ennen minua ja nukahti heti. Menin hänen viereensä hampaidenpesun jälkeen ja aloin hyväillä hänen penistään. Mies heräsi, annoin suuseksiä, laitoin päälle kondomin ja nousin miehen päälle, rakastelin miestä, hän laukesi, kävi kylppärissä, minä toivotin hyvää yötä ja nukahdin itse melkein heti.

Vierailija
6/18 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kertaalleen harrastaneet seksiä eilen, mutta nukkumaan mennessä vielä päätin hyväillä miestäni ja hän minua. Annoin suuseksiä ja nousin päälle. Tulimme yhtäaikaa.

Vierailija
7/18 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuli takaapäin, minä nojasin tiskipöytään. Oli aika pikainen, en saanut.

Vierailija
8/18 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/18 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/18 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mun fantasiat ja omat kädet, siinä se. Oikeastaan ihan täydellistäkin täydellisempää seksiä. Eikä tarvitse ruikuttaa, että toi toinen ei tyydytä mua.

Vierailija
11/18 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapailemani mies oli luonani yötä. Harrastimme seksiä illalla mutta aamulla oli viimeisin kerta.

Heräsimme herätyskellon soittoon, halailimme ja suukottelimme ja silittelimme toisiamme. Aloin hyväillä miehen penistä, mies hyväili minua. Harrastimme seksiä lusikka-asennossa ja lähetyssaarnaajassa. Mies tuli ennen minua mutta nuoli minulle orgasmin. Mmmmmmmmmm.

Vierailija
12/18 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin lauteilla pää miehen sylissä, nuoln häntä. mies istui. Hyväilimme toisiamme, sain suuseksiä. Sitten lähetyssaarnaajaa, takaapäin ja istuen Hyvä menoa oli.

Vierailija
13/18 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsin tapailemani miehen hyväilyihin joskus hyvin myöhään ihan unesta, olin ihan pöpperössä mutta silti innostuin aiheesta. Mies hyväili mut märäksi ja naimme takaapäin. Minua ei siis häirinnyt edes herättäminen.

Emme enää tapaile ja tuo jäi viimeiseksi seksikerraksi. Kaipaan seksiämme.

Vierailija
14/18 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syntyi siitä parin päivän päästä, eikä seksiä ole harrastettu sen koommin.. Itselläni ei kiirettä, mutta miehellä voi alkaa jo poltella :/

Vierailija
15/18 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitimme suutelemalla. Samalla hyväilimme toisiamme. Otin suihin. Sain suuseksiä. Varsinainen yhdyntä parissa eri asennossa.

Perussetti :)

Vierailija
16/18 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri, jonka kanssa olen harrastanut seksiä joskus aiemminkin, tuli työkeikkojensa välillä hakemaan yhtä unohtamaansa tavaraa luotani omilla avaimillaan. Minun ei tarvinnut mennä töihin, joten olin nukahtanut itse uudelleen sen jälkeen kun hän oli soittanut tulevansa ja heräsin oven kolahdukseen. Hän kömpi viereeni ja sormeili minua niin kauan, että sain orgasmin. Fantasioin samalla isosta pinkistä dildosta (oikeasti en seksileluja omista enkä ole ikinä edes kokeillut). Sen jälkeen sain halauksen ja suukon. Sitten nousimme ylös ja menimme syömään aamupalaa.

Ihan kiva herätys :)

Vierailija
17/18 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/18 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up2!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi