Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies hikoilee nukkuessaan kuin sika ja se on kamalaa.. :(

Vierailija
22.12.2012 |

Pitää hygiesniastaan tosi hyvää huolta, käy yleensä aamuisin ja iltaisin suihkussa, joskus keskellä päivääkin jos on ollut fyysisesti raskas työpäivä tai treenit. Hikoilee öisin kuitenkin kuin pieni sika peittonsa alla ja se hiki on aivan kamalan hajuista, tunkkaista ja yhhhh, hirveää!! Pesin nyt jouluksi peitot ja tyynyt ja vaihdoin lakanat eilen, no, tänään kun mies käänsi kylkeä niin pöllähti hänen peittonsa alta kuuma ja kostea hirveä lemu.

Mitä tolle voi enää tehdä? Kietoutuu vielä aina nukkuessaan sinne peiton sisään eikä herää vaikka ois kuinka kuuma ja ilman peittoa hänen tulee muka kylmä... :/ Hirvee hikisikamies mulla! :D

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä vääryys verrata ukkoasi sikaan, joka on siisti eläin.

Vierailija
2/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata yhtään tämä tilanne. Eikä vaimo suostu millään tasolla keskustelemaan asiasta.

Ei halua nukkua ikkuna auki tai pienentää pattereita. Hän valittaa heti vilusta, jos huoneenlämpöä laskee alle kahdenkymmenen.

Vaimoni löyhkää suurinpiirtein jatkuvasti rasvaiselle hielle, vaikka käy kaksikin kertaa päivässä pesulla

Olen miettinyt, josko syynsä olisi hänen tavallaan lillua kymmenen minuuttia kuumassa suihkussa. Hän laskee hanasta suurinpiirtein niin kuumaa vettä, kuin sieltä tulee. Itse en pysty pesemään käsiänikään niin kuumassa. Vähempikin pistää ihon eritystoiminnan sekaisin.

Hän on suurinpiirtein normaalipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosiaan kyllä ylipainoinenkin. Kuvottavaahan se oli, ei sille vaan voi mitään.

Vierailija
4/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että vain vaihdevuosina naiset aikaa yöhikoilun.

Mulla on kesät talvet tosi ohut peitto ja viileä makuuhuone. ahdistun jos on paksu painava täkki.

Miksi pitää olla kuin karhunpesässä yö, eihän sitä päivälläkään kuljeta sisällä kaikki vaatteet päällä?

Vierailija
5/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä se liittyy kausiin, jolloin hän treenaa ja urheilee paljon. Ei ole ylipainoinen ja elää muutenkin terveellisesti. Onhan se vähän ärsyttävää ja lakanoita saa olla koko ajan vaihtamassa :/

Vierailija
6/22 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hikoilee joka yö. Eniten mua vatuttaa että se vie mun tyynyn. Olen ostanut hänelle sellaiset kosteutta paremmin kestävät tyynyt niin hän ei sitten käytä niitä vaan ottaa minun tyynyni (on välinpitämätön). Ällöttää repiä omaa tyynyä yöllä takaisin kun se on läpimärkä..Yök!!! Kirjoitan asiasta nyt koska olen juuri ottanut oman tyynyni takaisin ja se on märkä... Mies ei todellakaan vaihda lakanoita eikä nää mitään syytä vaihtaa niitä edes kerran kuussa ja ihmettelee että mikä ihmeen "lakanvaihtohysteria" minulla on jos haluan vaihtaa lakanat kerran kahdessa viikossa. Lakanat haisevat tunkkaiselle (ja paskaiselle). Pitäisi varmaan ostaa sille kevyempi peitto meillä on rahat erikseen ja mies ei ole valmis pistämään rahaa peittoon..hänelle kelpaa entinenkin. Oksettaa tää tilanne niin suuresti. Hyi..nyt ukko pieraisikin.. Inhottaa kun rakastamastaan miehestä tulee yöllä hikoileva ja piereskelevä sika. :((((((( Anteeksi suorasanainen purkaukseni mutta olen niin surullinen.

Vierailija
7/22 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika ei hikoile, sen takia se yrittää viilentää itseään rypemällä mudassa ja huohottamalla.

Täällä myös miehellä valtava hikoamisongelma, johon löytyi ratkaisu villasta. Petauspatja ja peitto vaihdettiin merinovillaiseen ja tyynyn ja tyynyliinan väliin virkkasin hahtuvavillalangasta ylimääräisen kerroksen. Säännöllisesti tuuletellaan, mutta se kamala tiskirätin haju makkarista on hävinnyt ja miehen unenlaatukin on parantunut.

Halpojahan noi villatuotteet ei ole, mutta ehdottomasti kannattava hankinta.

Vierailija
8/22 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ja mies joka öisin löyhkää järkyttävälle. Käy joka ilta suihkussa ennen nukkumaan menoa, eikä niinkään hikoile hereillä ollessaan peiton alla. En edes tiedä onko kyseessä hiki joka haisee, vaan pelkkä iho mutta haju on niin imelä ja tunkkainen, etten pysty isossa sängyssä edes nukkumaan häntä vasten! Ylipainoa löytyy (varmasti siis hikoilu suoraan yhteydessä ruokavalioon), mutta ongelma on siinä, ettei hän tunnu ymmärtävän tilanteen "vakavuutta". Minua pelottaa, että näillä elämäntavoilla jään leskeksi liian aikaisin :( perussuomalainen mies kun ei suostu lääkäriinkään, vaikka joka ilta sattuu johonkin ja närästää yms. Vaikeaa on, kun rakastaa toista yli kaiken, mutta en keksi keinoa aaada tilannetta paranemaan...

Vierailija
9/22 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän haisevat (avo)puolisonne peseytyvät liian usein. Ei kenenkään tarvitse käydä kahdesti päivässä suihkussa. Nyt jotain järkeä tähän. 

Vierailija
10/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö iltasuihkua aikaistamaan? Suihkun jälkeen hikoilee yleensä sitä suihkussa tullutta kosteutta pois.

Sitten kannattaa ehdottomasti panostaa sänkyvaatteiden laatuun. Ei mitään keinokuitua sänkyyn. Valitkaa hengittäviä luonnonkuituja peittoon, tyynyyn, lakanoihin ja petariin.

Vierailija
11/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa tavaksi tuulettaa petivaatteet joka päivä. Yksinkertaisimmillaan siten, että nostat peiton paikoiltaan ja avaat ikkunan. Peiton ja tyynyn voi heittää partsille aamiaisen ajaksi.

Vierailija
12/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä ylipainoa?

Vierailija
13/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkarin lämpötilaa pudottaa?

Vierailija
14/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitäisin yöpaitaa ja ohutta peittoa.

Eli hiki jäisi enemmän yöpukuun, ja paitaa voi vaikka vaihtaa jos herää. Sänky taas pysyisi puhtaampana.

Vierailija
15/22 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmalämpöpumppu toi meidän makkariin helpotuksen.

Vierailija
16/22 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kans ällöttävä hikoilija. Pahimpia on ne viikonloput kun se ottaa viinaa ja sitten se hikoilee sitä viinanhajuista hikeä pitkin sänkyä ja kuolaa tyynyyn. OKSETTAA!

Mä piilotan omat tyynyni hyvissä ajoin ennen iltaa, jotta se ei hamstraa niitä itelleen hajustettavaksi, kun menee ennen mua nukkumaan. Joskus jopa evakuoin itseni sohvalle nukkumaan, kun koko makkari löyhkää kammottavalle. Makkarin ovea ei voi pitää yöllä auki että ilma vaihtuis, koska mies ei halua kissaa sinne sotkemaan(!)...

Vierailija
17/22 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha topikki, mutta sama ongelma. Ongelma ei ole miehen koossa, sillä omani on alipainoinen. Mies valittaa ennemmin kylmää kuin kuumaa ja silti sänky joskus ui hiessä. Joskus luulin, että lapsi on yöllä pissannut sänkyyn, eli hikoilu on oikeasti älytöntä. Ällöä. Hiki ei varsinaisesti haise, mutta kun se yön lilluu peiton alla, siihen tulee ummehtunut haju. Poikakin näyttää tulevan isäänsä. En tiedä mitä tehdä.

Vierailija
18/22 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle oma sänky. Loistava ratkaisu. En halua ketään hikoilemaan ja haisemaan viereeni.

Vierailija
19/22 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi painaa unissaankin hommia hiki hatussa ja sinä valitat?

Vierailija
20/22 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2012 klo 05:41"]Pitää hygiesniastaan tosi hyvää huolta, käy yleensä aamuisin ja iltaisin suihkussa, joskus keskellä päivääkin jos on ollut fyysisesti raskas työpäivä tai treenit. Hikoilee öisin kuitenkin kuin pieni sika peittonsa alla ja se hiki on aivan kamalan hajuista, tunkkaista ja yhhhh, hirveää!! Pesin nyt jouluksi peitot ja tyynyt ja vaihdoin lakanat eilen, no, tänään kun mies käänsi kylkeä niin pöllähti hänen peittonsa alta kuuma ja kostea hirveä lemu.

Mitä tolle voi enää tehdä? Kietoutuu vielä aina nukkuessaan sinne peiton sisään eikä herää vaikka ois kuinka kuuma ja ilman peittoa hänen tulee muka kylmä... :/ Hirvee hikisikamies mulla! :D
[/quote]
onko sillä diabetes?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä