Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut alkukesestä yli 20kg, kaverit jätti?

Vierailija
22.12.2012 |

Mun kaveripiiri ei ole ennenkään ollut mikään kauhean tiivis mutta kun on aikaa vietetty yhdessä niin se on ollut laadukasta.

No tällä hetkellä keikun merkittävän ylipainon ja ylipainon välimaastossa eli pudotettavaa olis vielä toinen 20 kg, varsinkin paras ystäväni on myös erittäin lihava ja on lopettanut yhteydenpidon kokonaan :( Me ei ehditty juuri syksyllä näkemään ja viime kuussa nähtiin ja hänen suunsa losahti lattiaan kun näki minut. Vasta jälkeenpäin sanoi puhelimessa että oot laihtunut hirveesti. Ja mä tiedän kyllä että häntä harmittaa että ei ole onnistunut juurikaan painoa pudottamaan sadoista yrityksistä huolimatta mutta että ei enää puhu mulle.

Joulukortinkin lähetin (valokuvallisen) ja ei edes siitä kiittänyt.. :(

Ja erästä kaveriani (hänkin ylipainoinen mutta ei paljoa, varmaan meidän BMI samaa luokkaa tällä hetkellä) näin eilen kaupungilla ja huudahdin iloisesti moi (ei olla nähty kuin viimeksi melkein vuosi sitten!!!!!) ja hän katsoi minua ja juuri ja juuri erotin että hän vähän nyökkäsi mulle...En keksi mitään muuta kuin tää mun läskikato vaikka se uskomattomalta tuntuukin!! MITÄ MÄ VOIN TEHDÄ että saan ystäväni takaisin?! Lihoa takas samoihin mittoihin?!

Ja ennenkuin joku älähtää niin en todellakaan lässytä mun terveellisistä ruokatavoista tai laihtumisestani, ainut mitä sanoin tälle parhaalle ystävällenikin niin että käytän kiloklubia.

En kyllä kehtaa puheeksi ottaa ja miten ottaisinkaan kun kukaan ei enää puhu mulle?!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kaveriasiaan, musta kuulosti enemmän siltä että sinä olet jättänyt ne jo ennen laihtumistasi. toista et oo nähnyt melkein vuoteen ja toisen kanssa et ole pahemmin pitänyt yhteyttä syksyn aikana, minkä takia? Kumpi oli ensin muna vai kana?

Olen pienen lapsen äiti ja yhteyttä on pidetty facebookin tai puhelimen kautta kun harvoin löytyy aikaa nähdä. Asutaan kuitenkin eri paikkakunnillakin... mutta enää ei vastata edes viesteihin. :/

Mä oon kyl sellanen ihminen että mua potuttais jonkun verran ainakin jos joku ystäväni laihduttais ja mä tuntisin itseni hieman saamattomaksi... mutta en silti hylkäis ystävääni??

ap

Vierailija
22/25 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai ne on kateellisia. Huono itsetunto ei kestä sitä, että toisen muuttunut olemus alleviivaa sitä, minkä itsekin tietää, että tarvetta olisi samaan. Onnittelut laihtumisestasi, jatka projektia, mutta ei jouluna.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat kokemukset täällä.. Mullakin yks tuttu joka _JOKA_kerta kun näkee kehuu itseään maasta taivaisiin ja "ihmettelee" miten voikaan olla niiiin laiha ja hyvännäköinen että kaikki miehet nykyään katselee sitä aina ja jopa kaupoissa. Ja kalastelee kehuja kokoajan. Ja totuus on vielä se että se ei ole edes mitenkään erikoisen kaunis ja on vielä kaukana laihasta. Tietysti saa ja pitääkin olla tyytyväinen hyvään saavutukseen mutta rajansa kaikella.

Itseä ei saisi kehua eikä korostaa MILLÄÄN lailla, paitsi työtä hakiessa. Muuten haisee omakehu muiden neniin ja pahasti.

Vierailija
24/25 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan sen itse sanot. Olet valinnut itsesi kaltaisen ystävän. Teitä on yhdistänyt lihavuus ja lihavuuden ympärillä pyörivä ajatusmaailma. Kumpikaan ei pitäisi, jos toinen laihtuisi ja kaverisi vaan pitää siitä vielä vähemmän kuin sinä. Ja jos olette olleet yhtä lihavia ja sinä olet nyt vähän vähemmän lihava, niin eikö siinä ole kadonnut teidän ystävyytenne perusta?

Eikö sinulla ole normaalipainoisia ystäviä, vai oletko ollut heille liian kateellinen ystävystyäksesi?

Sitten kaveriasiaan, musta kuulosti enemmän siltä että sinä olet jättänyt ne jo ennen laihtumistasi. toista et oo nähnyt melkein vuoteen ja toisen kanssa et ole pahemmin pitänyt yhteyttä syksyn aikana, minkä takia? Kumpi oli ensin muna vai kana?

Mä oon kyl sellanen ihminen että mua potuttais jonkun verran ainakin jos joku ystäväni laihduttais ja mä tuntisin itseni hieman saamattomaksi... mutta en silti hylkäis ystävääni??

ap

Vierailija
25/25 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosisasia on, että ei kukaan muu ole kiinnostunut valokuvallisista korteista lapsestasi kuin sinä itse.

Ei muita kiinnosta sun -maailmanparaskauneinlapsi- kortit.

Meille jos tulee kuvallisia kortteja en noteeraa niitä sen enempää kuin tiimarin kortteja.

Kiitän kun olen tekemisissä mutta en rupea sen enempää eritelemään kortteja.

Meillä on kaksi lasta ja IKINÄ en ole muille laittanut lapsikuvakortteja. Ei muita kiinnosta ne kuvat vaikka just mun lapset on niitä maailamankauneimpiajaihanempiajamaailmannapoja.

Niin just mulle ja miehelleni lasten isälle.