Hyötyykö joku muka psykiatrilla käymisestä? Nehän on ihan sekoja itsekin.
Kaksi hullua sitten juttelee keskenään. Vau.
Kommentit (11)
Olet hoidon tarpeessa, etkä uskalla hakea sitä?
Hae ihmeessä, psykologia ja psykiatria on tieteenaloja, joilla tutkimus etenee jatkuvasti. Saat varmasti apua ongelmiisi.
Psykiatrian ja psykologian aloille työskentelemään hakeutuu ne, joilla itsellään on ongelmia.
Hae ihmeessä, psykologia ja psykiatria on tieteenaloja, joilla tutkimus etenee jatkuvasti. Saat varmasti apua ongelmiisi.Psykiatrian ja psykologian aloille työskentelemään hakeutuu ne, joilla itsellään on ongelmia.
maybe, mutta niiden pitää koulutuksessa terapioida itseään, joten kai ne sitten jotain siinä oppivat.
toivon mä.
Hae ihmeessä, psykologia ja psykiatria on tieteenaloja, joilla tutkimus etenee jatkuvasti. Saat varmasti apua ongelmiisi.Psykiatrian ja psykologian aloille työskentelemään hakeutuu ne, joilla itsellään on ongelmia.
Ja tämähän on kiistaton ja 100%:sesti todistettu fakra? Hakeudu nyt vaan rohkeesti sinne hoitoon, ystävä rakas. ;)
Tuo mun sekoamassa oleva (jos ei jo seonnut) psykiatrimieheni vinkuu nyt vauvaa! Mukuloita on nurkissa pyörimässä yhteensä viisi (3 miehen, 1 mun ja 1 yhteinen), mä oon 40, mies itse 50 ja nyt pitäis vauva tehdä! Seko on. :D :D :D
Monilla psykiatreilla on runsaasti ongelmia. Surullisen itsemurhaherkkä ammattikunta.
Fiksujakin psykiatreja on onneksi olemassa. Työnantaja käski minun käydä psykiatrilla, koska olin usein sairas. Sain miellyttävältä ja fiksulta mieheltä henkisesti terveen paperit.
Myöhemmin selvisi, että sairastin vaarallista syöpää.
Kävi itse omalla psykiatrillaan. Ihan jees psykiatri se oli. Ei ehkä etevin, vaikka niin itse luuli.
Kaksi hullua sitten juttelee keskenään. Vau.
Yleensähän psykiatrilla ei paljoa jutella, ei siis mitään terapiatyyppistä, vaan asiakas kertoo oireet ja sitten arvotaan lääkeresepti(t). Näin mulla ainakin, kun takana 10 v masennusta ja unettomuutta. Terapiaan ei ole koskaan päässyt, reseptit vaan lisääntyy.
kävin vastaaotolla kerran viikossa ja kriisiaikoina kaksi kertaa viikossa. Noin tunti juteltiin. Helpompi tuolleen kuin, että kävisin erikseen psykologilla ja psykiatrilla. Kokemusta tuostakin mutta tuntui siltä ettei psykiatri oikein päässyt perille ongelmasta.
Yleensähän psykiatrilla ei paljoa jutella, ei siis mitään terapiatyyppistä, vaan asiakas kertoo oireet ja sitten arvotaan lääkeresepti(t). Näin mulla ainakin, kun takana 10 v masennusta ja unettomuutta. Terapiaan ei ole koskaan päässyt, reseptit vaan lisääntyy.
Terapiaan ei ole koskaan päässyt, reseptit vaan lisääntyy.
Terapia on kallista, napit halpoja.
toisin kun me muut. Suurella osaa ihmisistä kun on jotain ongelmakohtia elämässään. Fiksu tiedostaa ongelmat ja hänellä on välineitä käsitellä niitä, niillä joilla ongelmat haittaavat arkea puuttuu välineet itsereflektioon ja syy-seuraus-suhteiden ymmärtämiseen.
Hae ihmeessä, psykologia ja psykiatria on tieteenaloja, joilla tutkimus etenee jatkuvasti. Saat varmasti apua ongelmiisi.