Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun teinin todistuksessa oli kaksi ysiä :-)

Vierailija
21.12.2012 |

Se ei ole koskaan saanut ysiä mistään aineesta, mutta nyt yläkouluun mennessä tämäkin ihme tapahtui. Se oli niin onnellinen, ja niin oon mäkin!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti lisää opiskeluintoakin hyvä palaute. Mnä sain alakoulussa lähinnä kaseja, yläkoulussa pelkkiä kiitettäviä, aikanaan sitten lukiossa samoin. Kirjoitin hyvin ja pääsin opiskelemaan haluamaani alaa.

Vierailija
2/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole koskaan saanut ysiä mistään aineesta, mutta nyt yläkouluun mennessä tämäkin ihme tapahtui. Se oli niin onnellinen, ja niin oon mäkin!

Mutta musta sellainen alle kasin keskiarvo on jo TOSI huono. Mulla oli ala-asteella KA jotain 8,7. Yläasteen päättötodistuksessa 9,3. Ja mielestäni olin aivan keskiverto, en mitenkään hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta musta sellainen alle kasin keskiarvo on jo TOSI huono. Mulla oli ala-asteella KA jotain 8,7. Yläasteen päättötodistuksessa 9,3. Ja mielestäni olin aivan keskiverto, en mitenkään hyvä.

Vierailija
4/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kaikkia kieroutumia kannata tuoda ilmoille ;)

Ihanaa, että jaksat ap iloita, jokainen tekee omalla tasollaan ja teillä oli hyviä uutisia!!!

Vierailija
5/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli ysin pääsee vaan pari kolme luokan parasta, kaikista luokista ei ketään. Pitää ottaa huomioon että suuri osa pojista on 6-7 välillä keskiarvot, koska ne lukuaineet ei kiinnosta, eikä välttämättä mikään muukaan aine niin paljoa. Ja osa tytöistäkin on niitä joiden keskiarvo on omasta mielestään hyvä jos 7 yltää. Mun mielestä kaikilla olis hyvä olla siinä kasin pintaan, siitä tietäisi että on hyvät opettajat. Yli ysin keskiarvossahan pitää olla jo kymppejäkin aika monta jos on joukossa joku kasikin. Ei niitä kymppejä yleensä niin vaan jaella.

Vierailija
6/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan poika, kuten joku jo arvasikin :-)

Kyllä mä jaksan tällä takkuisella tiellä iloita noista yseistä, vaikkakin niitä oli VAIN kaksi.

Arvatkaa kuinka raskasta on vetää tuota lasta perässä, jotta tulisi edes jotain tuloksia? Itse sain aikanaan yläasteella vain ysejä ja kymppejä, mutta ehkä oon niin fiksu että ymmärrän sen olevan mahdotonta monelle muulle...

-ap-

Vierailija
7/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kasin saa osaamatta mitään. Kasi on perusnumero.

Mutta jokainen tyylillään. Maailmassa on muutakin kuin koulu.

Vierailija
8/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ap, ymmärrän hyvin intosi. Meillä sama juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi