Tämän vuoden korttisaldo, montako lähetit, montako sait?
Lähetin 30kpl ja kumpikin lapsi antoi luokkakavereilleen 5-10 korttia.
Asettelin kaikki saamamme kortit esille ja niitä oli yhteensä 20. Joukossa 2 työn takia saatua korttia ja lasten kaverikortteja 3.
Jotenkin vähän ontto fiilis. Pitäiskö itsekin karsia omaa osoitelistaa..
Sama juttu ylennsä joululahjojen kanssa. Itse annan lahjan about 12:lle, itse saan lahjan vain mieheltäni.
Kommentit (18)
näin on aina, yksi tietty ihminen ei lähetä koskaan.
lähettänyt yhtään, saanut olen 7, joista tasan yksi ilahdutti. Sähköposteilla muistin jo joitakin työkavereita, saldo 3/4 siitä :)
Kavereita muistetaan yleensä lahjoilla, tekstareilla tai sähköposteilla. Tappion puolelle tuppaa jäämään, mutta ei meillä lasketa :)
saatiin 13.
Uskon että osa korteista on vielä tulematta, koska posti on tökkinyt koko viikon... Silti emme tule saamaan tuota 21:tä korttia takaisin.
mäkin mietin pitäsikö karsia osoitelistaa...
että ne pitää saada takaisin? Outoa. Mä en oo pyytänyt ketään lähettämään meille korttia, mutta joka vuosi ne lähettää.
Me lähetetään sähköpostikortti, sisältönä itse otettu valokuva. Aika monelle se menee, ei kiinnosta, kuka muistaa takaisin.
2
lähettänyt yhtään, saanut olen 7, joista tasan yksi ilahdutti. Sähköposteilla muistin jo joitakin työkavereita, saldo 3/4 siitä :)
Kavereita muistetaan yleensä lahjoilla, tekstareilla tai sähköposteilla. Tappion puolelle tuppaa jäämään, mutta ei meillä lasketa :)
Tänä vuonna en jaksanu laittaa kellekkään korttia.
Mutta silti tuli vanhemmilta, siskolta ja veljeltä kortit. epäilemättä myös mummulta tulee vielä kortti.
Aikansa elänyt perinne. Eikä lasten koulussa tod. niitä jaeltu lasten kesken.
Meille on tullut näköjään myös 17. Kauniita ja ilahduttavia. Muutama on tullut nuoruudenystävältäkin, joiden kanssa ei olla erityisemmin pidetty yhteyttä. Täytyypä soitella heille uuden vuoden jälkeen ja kysellä kuulumisia :).
6 korttia joista en ilahtunut tuli sellaisilta ihmisiltä, jotka ovat minulle yhdentekeviä, joiden kanssa en ole tai en haluaisi olla tekemisissä. Etäisiä serkkuja ja hyvän päivän tuttuja, jotka pyrkii kai läheisempään kontaktiin.
On varmaan rumaa näin sanoa mutta mitä toisaalta totuutta kieltämään - tätä ei varmaan saisi sanoa.
Monta vuotta laitoin myös sedille, tädeille, kummeille ja ystäville, mutta olen köyhä, eikä kukaan lähettänyt takaisin moneen vuoteen, niin en enää lähettänyt.
En sitten tiedä, onko Face nykyään se, jossa kortteja lähetellään sähköisesti? You tell me?
selvästi joulukorttien lähettäminen ei ole enää nykypäivää, ensi vuonna taidan minäkin luopua koko jutusta
Aikansa elänyt perinne. Eikä lasten koulussa tod. niitä jaeltu lasten kesken.
ja soisin sen säilyvän elävänä vielä pitkään.
ja sain neljä. Kaikki joille lähetin on lähisukulaisia ja sellaisia joilta aina aiemmin on tullut kortti. Oletan että posti ei ole ehtinyt jakaa kaikkia kortteja, ja niitä tulee muutama vielä ensi viikolla. Mutta eipä se nyt katastrofi ole vaikkei tulisikaan, eivät vain sitten ole lähettäneet kortteja tänä vuonna.
ollaan näköjään saatu 9 korttia. Me laitetaan aina sähköpostikortti.