Rentouttava joulu tulossa mulle!
Raskaan vuoden päätteeksi lähtään miehen kans romanttiselle 2 viikon lomamatkalle Thaimaaseen! Oon ollut aivan puhki, kun on 3v vilkas poika ja vuoden vanha tyttö pakkaa hämmentämässä, nii on aika rentoutua! Lapset mummolassa joulua viettämässä ja me rakkauslomalla :O) Käykö kateeks?
Kommentit (14)
sääliksi lapsiasi, kun niillä on noin itsekkäät vanhemmat, etteivät halua perhejuhlaa yhdessä viettää.
Raskaan vuoden päätteeksi lähtään miehen kans romanttiselle 2 viikon lomamatkalle Thaimaaseen! Oon ollut aivan puhki, kun on 3v vilkas poika ja vuoden vanha tyttö pakkaa hämmentämässä, nii on aika rentoutua! Lapset mummolassa joulua viettämässä ja me rakkauslomalla :O) Käykö kateeks?
kahdestaan kolmen viikon lomalla jossain kaukana, on käyty aina, myös silloin kun lapset olivat ihan pieniä. Nytkin jo odotellaan tammikuuta.
joulun vaan tuhansien kilometrien päässä lapsistasi. Ja siis oikein kaksi viikkoisen joulun Nuorempihan on ihan vauva vielä!
Ja mitäköhän meidän täytyis tässä kadehtia? Tunnekylmyyttä lapsiasi kohtaan?
PROVO!!!!!!!!!!!!!!!
mutta käy myös sääliksi teidän pienet lapset.
Meidän lapset jo isoja koululaisia ja viikko olisi ihan maksimiaika, jonka pystyisin jossain muualla "nauttimaan" ilman ikävän tunnetta.
Että kadehdin teitä, kun teillä isovanhemmat jotka suostuvat tuohon. Mulle riittäis ihan yksi tai kaksi yötä ja pieni loma miehen kanssa kaksin, mutta lapsilla ei ole hoitopaikkaa.
Lapset on vain kerran pieniä eikä minulla ole tarvetta olla heistä erossa noin pitkiä aikoja. Osaamme hoitaa omat lapsemme ja lähdemmekin heidän kanssaan perhelomalle thaimaahan parin viikon päästä.
Miksi olet halunnut lapsia kun et jaksa huolehtia heistä?
Käy kateeks siltä osin, että tosiaan loma olisi jees, reissukin vois olla jees, mutta jouluna, 2 vkoa ilman muksuja? Siitä en ole kade.
Muksuille tulee varmaan kamala ikävä, mutta sen olette varmaan ennakoineet, eikä tunnu missään?
Mukavaa lomaa siis!
No en usko, että tulee niin paha ikävä, että ei vois kestää erossa tuota aikaa. Me käydään aina lomat ilman lapsia, koska parisuhde on onnellisen perheen perusta. Voidaan myös skypettää ja soitella lasten kanssa, niin saamme jutella lomankin aikana. Isovanhemmat on nuoria, niin ne jaksaa hoitaa kyllä ihan mielellään :O)
Se on vaa karu totuus, että lomamatkat lasten kanssa on kauheita. Itkua ja huutoa jo lentokoneessa, ei voi rentoutua ravintolassa rauhassa, viettää romanttista aikaa yms. Siks teemme ulkomaanmatkat kahdestaan, mutta kesälomalla otamme lapset kotimaanlomalle mukaan.
ja noin pieniä lapsia en jättäisi isovanhemmille tai kenenkään muunkaan hoitoon.
jotka ei missään nimessä lähtis mihinkään ilman lapsia on liikkeellä. Taitaa olla vaan kateellisia, kun ei oo varaa matkustella.
Ei käy kateeksi vaan sääliksi lapsiasi, kun niillä on noin itsekkäät vanhemmat, etteivät halua perhejuhlaa yhdessä viettää.
Joo, eipä niitä 'perhejuhlia' olekaan edessä kuin seisemänkymmentäkahdeksan. Sataatuhatta...Ei lapset ihan niin pienistä mene rikki.
Tere menemäst ap:lle. Syökhää, juokhaa ja eritoten naikhaa. =)
Mutta pitäkää hauskaa! :)
Minä nautin mielelläni talvesta ihan täällä kotona Suomessa, en suostuisi talvena muualle lähtemään. Lumessa on vaan jotain niin maagista