Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opet, monta opetustuntia seuravassa jaksossa?

Vierailija
21.12.2012 |

Mulla 27... Kevään loputtua olen varmaan burn outissa. Ma-to 9-15 ja perjantaina pääsen ruhtinaallisesti jo kahdelta. Ei helvetti :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kevään :)

Vierailija
2/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn ihan uteliaisuudesta, kun opettajan työasiat eivät ole tuttuja. Jos tuo tuntuu kamalan paljolta esim. tuo 27 tuntia, niin paljonko sitten on sitä kaikkea muuta työtä, valmistelua, kokeiden tarkistamista jne viikossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on fys/mat aineenope yläkoulussa.

Vierailija
4/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokanopena se perus 24. Ihan tarpeeksi, en haluaisi enempää. Yhtä kerhoa pidän myös lisäksi ja vähintään yhden tunnin tukiopetusta viikossa.

Vierailija
5/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osunut paljon huolitapauksia. Palavereihin, yhteydenpitoihin yms menee noin tunti päivässä keskimäärin. Olen koululla virka-aikana, jolloin hoidan nuo. Kokeet korjaan omalla ajallani iltaisin. Lisäksi nyt tulee semmoinen fysiikan kurssi, jota en ole ennen opettanut, joten tuntien suunnitteluun menee aika paljon aikaa. Kokeilen esim. kaikki oppilastyöt läpi.

Viikossa aikaa menee n. 40-50 tuntia. Välitunneilla ei ehdi tekemään mitään, koska silloin joko ollaan välkkävalvonnassa tai laitetaan seuraavan tunnin kamat valmiiksi ja päivitetään akuuteimmat wilmaan.

Koeviikon sadon korjaamiseen menee koko viikonloppu täysin.

ap

Vierailija
6/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuu vielä helmikuuhun, mutta siihen saakka 5 kurssia opetusta (15 x 75 min, eli vanhanaikaisesti 25 x 45min). Sama ollut elokuusta saakka.

4. ja 5. jakso ihania, on vain 3 kurssia (9 x 75min, eli 15 x 45min).

Lukion enkunope

Vierailija
7/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pyytää tukiopetusta... Just rehtori sanoi opekokouksessa, että oppilaalla on AINA kategorinen oikein tukiopetukseen. Millä hiton ajalla mä sen vielä teen järkkään? No tietty 15-16.

ap

Vierailija
8/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan jakson helppous on kyllä harhaa, sillä korjattavaksi tulee n. 100 yo-koetta. Kollega jää pitkälle sairaslomalle ja sijainen on just valmistunut, ekaan työpaikkaan kesken yo-rumban tuleva eikä hänelle anneta yo-papereita kuin jokunen harjoitusmielessä mun ohjauksessa.

Vierailija
9/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sovittuja tunteja 15, lisäksi sijaisuuksia niin paljon kun tarjotaan.

Ammattiopistossa opetan, enimmillään on ollut kontaktitunteja viikossa 38. Rankkaa oli. Tuntien valmistelut vielä päälle, tiesi tekevänsä töitä.

Viime lukuvuonna keskiarvo oli 29 tuntia viikossa.