Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään mulla toimii SUOLI! :D

Vierailija
21.12.2012 |

Ette usko, kuinka hyvältä tuntuu, kun koko viikon aikana ei ole toiminut kunnolla suoli, mutta tänään perjantaina kaikki tulee ulos jytinällä. Siis se tunne, kun se kaikki ulostemassa on kasaantuneena peräsuoleen. Kohte menen vessaan. Lipitän vielä kupin kahvia. Pieni asia, mutta ihan eri mielillä voi taas aloittaa joulunvieton. Mitähän kinkku vatsalle tekee? :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tyhjennystä sulle!

Tämä aamu näyttää menevän paskajuttujen merkeissä, koska töihin ajaessani Radio Aallolla naisjuontaja kertoi tapauksesta jossa hänellä oli tullut hiljattain paskat housuun, ja nyt täällä AV:lla kuvaillaan suolen tyhjentymistä :D

Vierailija
2/6 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin yliarvostettua kuin kehno seksi eikä mikään niin aliarvostettua kuin kunnon p*ska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa varmaan tosi tyhmältä ja mitättömältä, mutta näin pienestä asiasta voi ihmisen onni olla kiinni.

Ette varmaankaan halua kuulla, mikä oli saalis, kun äsken kävin vessassa. Uloste tuli noin kolmena erillisenä pätkänä, yhteensä 40 cm :D :D :D. Koko viikon vatsa ollut kovalla ja mourunnut. Todella helpottava tunne, kun kaikki tuli ulos, ja vatsa on jälleen litteä ja kaunis. Mä tunnen itseni niin iloiseksi ja onnelliseksi. Todella paljon kevyempi olo.

Vierailija
4/6 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla ap, kärsin itse myös ajoittain ummetuksesta. Kun helpottaa, niin on todella helppo olla. Ummetus on pahimmillaan kauheampaa kuin synnytys. Jouduin kerran sairaalaan, kun suoleni ei toiminut ja oksentelin vain.

Vierailija
5/6 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla ap, kärsin itse myös ajoittain ummetuksesta. Kun helpottaa, niin on todella helppo olla. Ummetus on pahimmillaan kauheampaa kuin synnytys. Jouduin kerran sairaalaan, kun suoleni ei toiminut ja oksentelin vain.

Kylläpä oli lapsellinen kommentti. Mulla synnytys keski 3 päivää. Että älä ala mulle jauhaan, kumpi on rankempaa. Vittu ummetus vai synnytys. Haloo, aivokääpiöt!

Vierailija
6/6 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme