Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahjakortit on perseestä.

Vierailija
21.12.2012 |

Sadan €uron seteli on paljon arvokkaampi ja kätevämpi kuin äärimmäisen rajoittunut 100 € lahjakortti.

Enkä ymmärrä kauppiaitakaan. Järkevää olisi myydä esim. 100 €uron lahjakortti 90 €urolla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen vertaa viitsitty vaivautua, että olisi ajatellut ja urkkinut etukäteen mistä saaja todella pitäisi, vaan viime tipassa keksitään väkisin jotain.

Usein saat lahjakortin kauppaan josta et välttämättä edes haluaisi ostaa mitään / keksi mitään ostettavaa, ja sitten se summa ei ikinä mene tasan, eli joudut vielä laittamaan itse lisää rahaa.

Jos taas saa lahjakortin johonkin kylpylään, hotelliin, teatteriint tms., on se kauhea aikarosvo - miksi joku toinen saa "päättää", mitä vähällä vapaa-ajallani teen. Sitten se on "pakko" käyttää.

Ja näistä hotelli yms. reissuista kun tulee vielä lisäkuluja: matkat, ruoat jne.

Etenkin omalta mieheltä lahjakortit on aika tylsiä (jos en ole erikseen pyytänyt), koska varsinkin hänellä pitäisi olla sen verran vaimonsa tuntemusta / mahdollisuutta kuukauisen kuluessa kuulostella toiveita, että voisi vaivauatua jotain muuta hommaamaan.

Vierailija
2/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä kylpylälahjakortti on aikarosvo?! :D Vai että pakko käyttää :D EI ole, anna mulle!

Ja lahjakortit uonoja vaateliikkeisiin... kyllä mä sanon että jos minä aikuisille lapsilleni lähden ostamaan vaatteita niin metsään menee vaikka kuinka ajattelisin että on kaunis kun se vaatteen istuvuudesta ei ole mitään tietoa.

lahjakortit on parhaita aikusten lahjoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse inhosin vaatekauppojen lahjakortteja yli kaiken. Vieläkin inhoan vaatekauppoja, en tiedä miksi. Mutta lahjakortit Suomalaiseen kirjakauppaan on niiin parhautta :) Vanhemmat toki ostivat aina mulle myös kirjoja, mutta sain vielä sitten lahjakortin, niin sain kirjoja, joita varmasti rakastan :)

Vierailija
4/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä kylpylälahjakortti on aikarosvo?! :D Vai että pakko käyttää :D EI ole, anna mulle!

Ja lahjakortit uonoja vaateliikkeisiin... kyllä mä sanon että jos minä aikuisille lapsilleni lähden ostamaan vaatteita niin metsään menee vaikka kuinka ajattelisin että on kaunis kun se vaatteen istuvuudesta ei ole mitään tietoa.

lahjakortit on parhaita aikusten lahjoja!

JA JÄTTIVÄT SEN KÄYTTÄMÄTTÄ!! Ehti umpeutua!

Annoin sen siksi kun hekin antoi meille kerran hotellilahjakortin, ajattelin että ehkä tykkäävät sellaisista.

Mekin saatiin kylpylälahjakortti taannoin ja oli homma keksiä käyttöä kun sillä summalla ei käytännössä kuitenkaan olisi saanut mitään hoitoja molemmille, pelkkään peruskäyntiin taas oli liian arvokas.

Ja siellä menee rahaa aina syömiseen.

Mentiin sitten ihan lasten kanssa koko perheellä, lapsilla ainakin oli kivaa.

Vierailija
5/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni myös järkeviä.

Joulun jälkeen tulee alet ja lahjakorttien ostovoima on enemmän kuin mitä samalla rahalla olisi saanut ennen joulua.

Meidän nuoret toivoo lahjakortteja tiettyihin liikkeisiin. En osaisi ostaa heille sopivaa ja mieluista.

Jotain toki osaan ostaa, kuten suklaat.

Vierailija
6/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa rahaa, niin se tuhlaantuu helposti johonkin ihan arkiseen, vaikka ruokakauppaan. Mun mielestä lahja on nimenomaan sellaista ylimääräistä. Meillä tykätään lahjakorteista. Mielestäni myös nuorisolle on parempi antaa lahjakortti. Ei sitten mene rahat ainakaan röökiin ja viinaan.

Vierailija
7/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonetissä saa monesti lähes täyden hinnan lahjakorteista.

Itse tykkään lahjakorteista ja aina on käyttöä löytynyt, nykyään esim h&m:n lahjakortit ovat sellaisia, ettei koko summaa tarvitse käyttää kerralla.

Vierailija
8/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun teini-ikäinen tytärpuoli vihjaili jo kuukausia sitten, että jos hän saisi lahjakortin kirjakauppaan, niin olisi paljon kaikkea, mitä hän haluaisi ostaa, ja sen lahjakortin nyt ostinkin. Pienemmille sukulaistytöille ostin lahjakortit Tiimariin, olen aika varma, että tykkäävät jostain, mitä sieltä löytyy. Kyllä niitä tavaralahjojakin tulee eli on jo aattonakin katseltavaa. Aikuisten kesken en niin hyvin ymmärrä lahjakortteja, kun ollaan itsenäisiä rahankäyttäjiä.