Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävät kasvatustavat: Miksi ostaa salaa lapselta karkkia ja syödä sitä?

Vierailija
23.11.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tapa josta lapsi ei tiedä mitään

Vierailija
2/7 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan jää kiinni, siis apua!! Mä niin pelkään että tuo meilläkin joskus tapahtuu...

Vierailija
4/7 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten vaikka syömään karkkia silloin kun tekee mieli ja niin paljon, kuin sielu sietää tai polttamaan tupakkaa tai juomaan viinaa.

Eri asia sitten on mitä kukakin haluaa tehdä. Pakkojahan nuo ei aikuisellekaan ole, mutta niin saa tehdä.

Vierailija
5/7 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei kai mun pidä niitä lapsille opettaa. Eikö ole vastuuntuntoista pitää huolta lapsen terveellisestä ruokavaliosta kasvuiässä?

Joo, no porvoossa on tietysti niitä makeistehtaiden tehtaanmyymälöitä, joista voi yhdessä käydä ostamassa mättöä koko porukalle... ;)

Vierailija
6/7 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ei saa juoda. Ovat tienneet jo ihan pienestä pitäen että aikuisilla voi olla omia herkkuja välillä eikä siitä mitään kitinää tule.

Tämän tavan opin omalta äidiltäni, jolla oli aina Jaffapullo jääkaapissa ja suklaalevy ruokakaapissa eikä niihin saanut muut koskea.

Vierailija
7/7 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

limsaa ei anneta koska siinä on makeutusainetta, itse voin juoda vain lightia koska mulla on 1. tyypin diabetes.

mies syö karkkia joka ilta, ei lihoo ollenkaan (ns. läpipaska ;)) ja en halua että lapset tottuvat herkutteluun ja paino nousee. eikä tee hyvää lasten hampaille.