Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottavatko kirjastot vastaan kirjoja? En haluaisi säilyttää kirjoja kotonani.

Vierailija
21.12.2012 |

Uusista ja uudehkoista kirjoista kyse.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin voit yllättyä, kuinka tarkkoja ovat, mikä kelpaa ja mikä ei.

Vierailija
2/6 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös kirjanvaihtopisteitä, johon asiakkaat voivat viedä kirjojaan. Ainakin meidän kirjastossa kuvailemasi aineisto olisi mieluista tavaraa. Jos ehdit tuoda vielä näin joulun alla, joku saattaisi löytää sieltä hyvää joululukemista tai esim. joululahjoja jollekin, jonka kirjamaun tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös kirjanvaihtopisteitä, johon asiakkaat voivat viedä kirjojaan. Ainakin meidän kirjastossa kuvailemasi aineisto olisi mieluista tavaraa. Jos ehdit tuoda vielä näin joulun alla, joku saattaisi löytää sieltä hyvää joululukemista tai esim. joululahjoja jollekin, jonka kirjamaun tietää.

siellä on lähinnä jotain 70-luvun roskaa

Vierailija
4/6 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne uudet kirjat kun eivät kauaa siinä homehdu, vaan löytävät nopeasti uuden kodin. Siksi vanhat lojuvat siinä.

Jos et halua vaihtaa, vaan päästä kirjoista eroon, vie toki sinne, teet monet iloiseksi. Toki voit antaa ensin virkailijalle ja kehoittaa ottamaan joukosta kirjaston hyllyyn sopivat ja viemään loput kirjanvaihtopöytään.

Vierailija
5/6 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kirjojen kierrätyskori. Sinne olen vienyt tarpeettomat kirjat. Olen myös joskus ottanut itse sinne jätettyjä kirjoja, on löytynyt ihan hyviä mm. Tess Gerritsenin dekkari, html- ja css-ohjelmointiopas.

Vierailija
6/6 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyskirppareille kelpaavat myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi