Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

smartphotosta kuvakirjoja?

Vierailija
21.12.2012 |

Onko kukaan tilannut ko. firmasta kuvakirjoja? Millainen laatu ja miten nopeasti tulivat? Tässä pohdin, että onko toivoa saada jouluksi. Lupailivat kyllä, mutta paketti lähtenyt vasta eilen ja ilmeisesti Belgiasta???

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei muuten ole tilaus vieläkään tullut. Mites muilla? Tuli tehtyä klassinen virhe, että unohtui tarkistaa minkä vuoden joulusta firma puhui...

Vierailija
2/15 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok laatu, kai. En tiedä ehtisiköhän jouluksi jos eilen vasta lähtenyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia ärsyttääkin, että lupailevat lyhyen toimitusajan vaikka siihen on todella pienet mahdollisuudet. Sittenhän se on helppoi vierittää postin niskoille, kun on ruuhkaa. Paketit kyllä kulkevat kuulema vielä lauantainakin postiin, joten pientä toivoa kai on..

Vierailija
4/15 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain viestin tiistaina, että tilaus oli lähetetty, mutta eipä ole vielä näkynyt. Toivottavasti huomenna.

Vierailija
5/15 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et sinäkään saanut tiistaina lähetettyä tänään. Milloin tilasit? Mä vasta sunnuntaina niitä pieniä kuvakirjoja ja sivujen mukaan piti riittää..Jos muistat tuu tähän ketjuun raportoimaan tuleeko huomenna perille.

Vierailija
6/15 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli 14.12. viesti, että tilaus toimitettu. Vaan eipä ole vielä tullut, vaikka lupasivat että hyvin ehtii jouluksi. Ja tietysti firman asiakaspalvelu oli jäänyt jo joululomille, kun yritin soittaa...

Vierailija
7/15 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tilasin 11.päivä ja viesti tuli 14.päivä, että tilaus on toimitettu ja että ehtii täksi päiväksi. Eipä oo kuulunu...

Vierailija
8/15 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla sivuillaanhan he lupailivat kaikenlaista noista toimitusajoista...taisivat sitten lupailla liikoja. Olen siis ap, ja ei todellakaan näkynyt täälläkään tilausta, eikä mailin vastattu. Tosin tilasinkin myöhemmin kuin edelliset mutta kuitenkin smartphoton omien aikataulujen sisällä. Ärsyttää just se, että lupailevat liikoja! Kiva toimitella sitten joululahjoja jälkikäteen.

Onks muuten mitään tietoa tuleeko näistä sähköinen saapumisilmoitus vai mikä? Mun tilaus ei ainakaan mahdu postilaatikkoonkaan. Mietin vaan, että onko mitään mahdollisuutta saada tätä huomenna, kun kuulema postiin tulee vielä paketteja.

Vierailija
9/15 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti lupailivat jouluksi, jäipähän tulematta. Sain postituksen lähetystiedot, jolla pystyn seuraamaan missä menee tällä hetkellä, kun uudemman kerran ihmettelin missä viipyy. Ensi vuonna jostain muusta paikasta, luottamus meni heidän lupauksiinsa.

Vierailija
10/15 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaatuisia olivat?

Vierailija
11/15 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin valokuvamukin smartphotolta ja olin hieman huolissani kuinka hyvältä valokuva tulisi näyttämään mukiin painettuna. Muki oli kuitenkin todella kiva ja laadukas. Kuva näyttää täydelliseltä ja lahjan saaja vielä kehunut mukia sanoin: "Mukavan jämäkkä, tilava ja hyvän kokoinen sanka". Eli myös käytännöllinen, eikä jää vitriiniin lojumaan. Suosittelen. Toimitus oli myös nopea. Ei mitään moitittavaa. :) Tauluista ja muista en tosin tiedä, mutta uskoisin niidenkin olevan laadukkaita. Hyvät arvostelut ainakin saanut jossain näiden valokuvafirmojen vertailussa.

Vierailija
12/15 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut 2 kanvastaulua, oikein tyytyväinen olen. Tulivat nopeasti ja ovat hyvälaatuisia.

Myös sisustustyynyt valokuvapainatuksella ovat tosi ihania. Kuvat on painettu kankaaseen siis eivät ole mitään kankaalle liimattuja ja pesussa irtoilevia irtokuvia. Monta vuotta ovat kestäneet hyvinä.

Kuvakirjaa aloin pariin otteeseen kokoamaan mutta en tykänny siitä heidän ohjelmastaan, kun aina onnistuin sähläämään siinä jotain ja hukkasin ne jo asetellut kuvat... Ei sopinut mun äkkinäiselle luonteelle.

Vierailija
13/15 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi jouluruuhkassa noin lyhyellä ajalla tilaamaan. Kannattaa toimia jo marraskuussa, kaikilla on ruuhkaa joulukuussa.

Itse olen tyytyväinen kuvakirjoihin ja olen saanut ne ihan tarpeeksi nopeasti.

Vierailija
14/15 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullisen nopeasti tulee, mutta ihan ylihinnoiteltuja läpysköjä.

Laatu on huonoa ja muualta saa esim kuvakirjoja puolet isompia samalla hinnalla.

Vierailija
15/15 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smart Photo- Huonoa laatua. Medium size kirjat ovat paljon pienempiä kuin kuvassa näyttää ja ne on painettu pahville joka tekee kuvista harmaita ja epäselviä. Kirjatu tlevat ruotsista joka kestää 10 päivää. Jos haluaa samasta kirjasta uuden isomman ja paremman version, painettuna kunnon kiiltävälle paperille, se maksaa sitten jo todella paljon. Smart-takuu on lähinnä huono vitsi.  Kannattaa tsekata joku toinen palvelu. Olin tosi pettynyt tähän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme