Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaksoisolentoni tuhoaa suhteeni! taas!

Vierailija
04.12.2005 |

Voi kun saisin selville kuka se on... jossain kotikaupunkini lähellä asuu ihan minun näköinen nainen vaatetusta ja tukkaa myöten.kaksi vuotta sitten meni suhde palasiksi, kun minun luultiin liikkuneen vieraan miehen kainalossa, vaikka olin töissä.Sillä kertaa selitys meni kun oli selvä alibikin, mutta muutama seuraava kerta oli miehelle liikaa!aina vaan kuuli kavereilta, sukulaisilta ym, että akkasi taas oli viihteellä...En voinut millään aina todistaa olleeni töissä tai muussa " varmistetussa" seurassa, joten erohan siitä mustasukkaisen ihmisen kanssa tuli.Voi että sieppasi selitellä että en se minä ollut.Kuvitelkaa turhautuminen, kun oikeasti olet syytön eikä oikein kukaan usko, kun uskovat mieluummin silmiään.

No siitä selvisin ja löysin uuden miehen.Nyt sama juttu alkaa taas! " minut" on taas nähty siellä ja täällä.

...MENEE HERMOT JO VALMIIKSI!! Miten tässä voi toimia?en kyllä haluaisi muuttaa ulkonäköäni ihan niin radikaalisti, että emme enää sotkeutuisi.Pidän tästä miehestä ihan tosissaan ja kyllä olisi jo oikeasti musertavaa jos tämä " look a like" pilaa tämänkin! tietämättään varmaan, mutta silti!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vaikka kalenteriin alibit ylös..

Vierailija
2/4 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä mitään pelleilyä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan noin paljon siskokullan touhut ei minun juttuja ole sotkenut. onhan se ilkeää olla koko ajan selittämässä, kuka se nyt oli, mutta meillä sentään porukat tietää tämän yhdennäköisyyden.

Vierailija
4/4 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin taatusti kuvan meistä vierekkäin!Ei hänen hommansa voisi minua vähemmän kiinnostaa muuten, mutta nyt kun taas seurustelen, tuntuu ihmisillä olevan taas tarve kertoa poikaystävälle että onpa taas nähty.sinkkuna ei kukaan näitä sanonut, ja kellekäpä olisivat sanoneetkaan!kyllä omat ystävät ja sukulaiset tunnistaa toki minut kun riittävän lähelle pääsevät, mutta miehen kaverit ja sukulaiset kyllä erehtyvät.yhdennäköisyyttä kuvannee vähän se, että työkaverikin meni halpaan, mutta älysi kyllä heti tilanteen kun tiesi minun olevan töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä