Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettekö lahjan päiväkodissa lapsenne omalle hoitajalle

Vierailija
20.12.2012 |

vai kaikille? Meidän lapsi vaihtaa isompien ryhmään, joten vein kaikille hoitajille pienen muistamisen. Nyt kuitenkin mietin, olisiko minun pitänyt muistaa omahoitajaa jotenkin ns. enemmän. Toisaalta nuorempi lapsemme ottaa ns. vanhemman paikan eli olen jatkossakin tekemisissä ko. hoitajan kanssa. Onko mieletänne loukkaavaa, jos lapsen omahoitaja saa "paremman" lahjan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasu-keskustelut. Mutta kyllä mä veisin tosiaan kaikille jotain, onhan toiminnan pedagoginen vastuu lastentarhanoettajalla ja hänellä suuri merkitys ryhmän toiminnassa muutenkin tiimin johtajana.

Tai siis eihän heille kenellekään tarvitse mitään viedä, ellei itse halua:)

Vierailija
2/6 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahoitaja on oma vain silloin tällöin (pitää vasun ja vetää ehkä jotain pienryhmää), kyllä kaikki muutkin hoitavat lastasi pitkin päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko lapsesi vammainen?

Vierailija
4/6 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erottele omahoitajaa mitenkään, koska jokainen tekee töitä yhtälailla lapseni hoidon eteen siinä arjessa.

Vierailija
5/6 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissamme on käytössä siis omahoitaja-systeemi=jakautuvat pienryhmän kanssa eri tiloihin, mielestäni aivan loistava keksintö. Ruokailut, retket ja yleensä ulkoilut tehdään siis yhdessä (toki osa voi mennä pihalle jo aiemmin, eteisessä ei tällöin ole niin kovaan tungosta :D)Ja siis ihan terveistä lapsista kysymys :) Vein siis kaikille samanlaisen lahjan, mutta naisethan tunnetusti jahkailevat asioista jälkikäteen.

ap

Vierailija
6/6 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erottele omahoitajaa mitenkään, koska jokainen tekee töitä yhtälailla lapseni hoidon eteen siinä arjessa.

Osa vanhemmista ei tosiaan vie mitään. Olen tähän asti vienyt jouluisin suklaata, mutta nyt oli vähän eri tilanne.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme