Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko joku onnistuneesti vieroittanut itsensä av palstasta (ja palannut myöhemmin takaisin)

Vierailija
23.11.2012 |

tuliko palstaa ikävä? Paraniko oma mieliala? Itse palaan töihin joulukuun alusta ja lopetan palstailun, ja olen huomannut että ilman töihinlähtöä se ei onnistu. Sinällään palstalta tulee useinmiten vain paha mieli ja aina saan ilkeitä vastauksia ketjuihini, mutta av palsta on joidenkin ainoa ystävä! Joten ilkeäkin seura on parempi kuin ei seuraa ollenkaan.

Haikeaa tavallaan jättää palsta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä, nyt olen palannut mutta en ole enää samalla tavalla riippuvainen palstasta kuin aiemmin, eli tauosta oli hyötyä (tauko kesti parisen vuotta)

Vierailija
2/4 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun jälkeen ei tullut kovasti palstaa ikävä. USeasti tosin ajattelin, että palstalla tämäkin tiedettäisiin.

Kieltämättä ajattelen ihmisistä parempaa palstataukojen aikana. Sitten täällä taas totuus ihmisen raadollisuudesta paljastuu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailu jäi kun siirryin kotoa työelämään, mutta nyt kun taas olen vaan kotona niin missäpä muualla sitä pyörisi kuin täällä.

Vierailija
4/4 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikeastaan sellainen sekakäyttjä, käytän samaan aikaan av-tä ja kaksplussaa. Pitäs varmaan mennä katkasuun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi