Voi apua :( Sanokaa, missä mun kihlasormus on!
Kihlattuni huomaa ihan kohta, että se ei ole mun sormessani. Mä en muista, mihin olen sen laittanut enkä löydä sitä nyt mistään. Tekisi mieli kiroilla ääneen, vaan ei kannata.
Kommentit (63)
Saunassa pesuaineiden telineessä, peilikaapin päällä, meikkipussin pikkutaskussa, korulippaassa!, auton keskikonsolissa, lompakossa/kukkarossa, rakastajan yöpöydällä, kengässä, pesukoneessa, ikkunalaudalla, samassa paikassa kuin ranneketju, sormikkaan nimettömässä,...
mitä tulitkin kertomaan. Lähdit jostain syystä ulos ilman kihlasormustasi, eli halusit lähteä sinkkuna bilettämään.
Pesukoneessa tai toilettilaukussa?
mitä tulitkin kertomaan. Lähdit jostain syystä ulos ilman kihlasormustasi, eli halusit lähteä sinkkuna bilettämään.
Ja ilman kihlattua. Kenen ystävän kainalossa, ja miksi?
Olin laittanut sen alahyllylle ja mies siirtäny ylähyllylle!! Luoja, et mä etsin sitä, sieltä ylähyllyltäkin 3 kertaa, enkä löytänyt, kun silmät ei vaan nähny. En uskaltanu sanoa miehelle ennen kuin viikon etsinnän jälkeen. Ja hänhän sitten tiesi missä se oli =) Olen hoitaja, ja sormukset pitää jättää kotiin, ja se aina sekottaa kun viime tipassa ennen töihin lähtöä kiskon sitä sormestani milloin minnekin, yleensä kyllä sinne hyllylle. Katso kukkarostas tai käsilaukusta.
Olen etsinyt kaikki ehdotetut paikat. Kai se on sitten mennyttä.
En ollut menossa "bilettämään sinkkuna". Ei mulla ole sormus ihan aina sormessa, koska se voi jäädä kiinni johonkin ja joskus vaihdan sen tilalle toisenlaisen sormuksen.
Kotona sen pitäisi olla, mutta missä ihmeessä? Ihan itkettää, kun etsin sitä epätoivoisena.
ap
Olen etsinyt kaikki ehdotetut paikat. Kai se on sitten mennyttä.
En ollut menossa "bilettämään sinkkuna". Ei mulla ole sormus ihan aina sormessa, koska se voi jäädä kiinni johonkin ja joskus vaihdan sen tilalle toisenlaisen sormuksen.
Kotona sen pitäisi olla, mutta missä ihmeessä? Ihan itkettää, kun etsin sitä epätoivoisena.
ap
menossa lenkille ne nahkabyysat jalassa!
mutta ei mitään sinkkubiletystä. Mitä se edes on? Onko se jotenkin kovin erilaista? Ja miten se tähän liittyy? Olen ottanut sormuksen pois sormesta ja kadottanut sen. Siinä koko juttu.
ap
Olen etsinyt kaikki ehdotetut paikat. Kai se on sitten mennyttä. En ollut menossa "bilettämään sinkkuna". Ei mulla ole sormus ihan aina sormessa, koska se voi jäädä kiinni johonkin ja joskus vaihdan sen tilalle toisenlaisen sormuksen. Kotona sen pitäisi olla, mutta missä ihmeessä? Ihan itkettää, kun etsin sitä epätoivoisena. ap
mutta ei mitään sinkkubiletystä. Mitä se edes on? Onko se jotenkin kovin erilaista? Ja miten se tähän liittyy? Olen ottanut sormuksen pois sormesta ja kadottanut sen. Siinä koko juttu.
ap
Olen etsinyt kaikki ehdotetut paikat. Kai se on sitten mennyttä. En ollut menossa "bilettämään sinkkuna". Ei mulla ole sormus ihan aina sormessa, koska se voi jäädä kiinni johonkin ja joskus vaihdan sen tilalle toisenlaisen sormuksen. Kotona sen pitäisi olla, mutta missä ihmeessä? Ihan itkettää, kun etsin sitä epätoivoisena. ap
nää sun ketjut tapaa mennä sitä rataa, että ensin on kyse jostain näennäisesti tavallisesta, jopa arkisesta asiasta, sitten alkaa tihkua vihjeitä kaikesta muusta ja viiden sivun jälkeen joku suht arkipäiväinen asia onkin paljastunut preludiksi jollekin aivan muulle.
Kuten ketjusta voi lukea, sormuksia katoilee hyviltäkin ihmisiltä.
ap
huomaat ehkä ton kaavan. Mun mielestä se vilkas mielikuvitus on kyllä sulla ;)
on ihan tarpeeksi draamaa. Se on ihan liian kallis mun kaltaiselleni hössölle. Mulla ei koskaan ole käyttötilillä niin paljon rahaa, että voisin uuden hankkia, vaan joudun ottamaan ne muilta tileiltä, ja sekin tekee tuntuvan loven. Joten saisi luvan löytyä.
ap
on ihan tarpeeksi draamaa. Se on ihan liian kallis mun kaltaiselleni hössölle. Mulla ei koskaan ole käyttötilillä niin paljon rahaa, että voisin uuden hankkia, vaan joudun ottamaan ne muilta tileiltä, ja sekin tekee tuntuvan loven. Joten saisi luvan löytyä.
ap
päästiin taas tähän aiheeseen.
Yritit kyllä kaivelemalla suunnasta ja toisesta. Harmituksille on yleensä syy. Minulla ne ovat tunnearvo ja rahallinen arvo. Lyön vetoa, että kihlasormuksen katoaminen harmittaa ketä tahansa. Kihlattuni ei varmaan kauhean innoissaan ole hankkimassa uutta tilalle, varsinkin, kun hän on jo kerran aikaisemmin löytänyt sen kylpyammeen reunalta.
ap
lipaston päällä, pöydällä, pöydän alla.
Muistatko miksi otit sormuksen pois? Jos otit pois vaikka siivouksen takia, etsi siivouspaikan läheltä. Tai jos olit menossa kylpyyn, etsi kylppäristä jne.
että me oltais tartuttu siihen asiaan, miks se on kihlatun mielestä niin paha asia, että Muru on ottanut sormuksen pois.
Siinä yhteydessä otin sormuksen sormesta. Olin vaatehuoneessa ja kylpyhuoneessa. Ne olen kolunnut ylhäältä alas asti.
ap
lipaston päällä, pöydällä, pöydän alla. Muistatko miksi otit sormuksen pois? Jos otit pois vaikka siivouksen takia, etsi siivouspaikan läheltä. Tai jos olit menossa kylpyyn, etsi kylppäristä jne.
että se olis sohvan välissä.