Voi apua :( Sanokaa, missä mun kihlasormus on!
Kihlattuni huomaa ihan kohta, että se ei ole mun sormessani. Mä en muista, mihin olen sen laittanut enkä löydä sitä nyt mistään. Tekisi mieli kiroilla ääneen, vaan ei kannata.
Kommentit (63)
kertoa, että Cheek on nuollut sun pillua.
Pakko kysästä siltä murusta ens kerralla!
Voi olla että on esim 5-10 vuotta.
Mut eihän murua voi unohtaa! Sitä paitsi, mieti mikä ja missä jare oli 5-10v sit.. Miks joku pumpulirinsessa ois antanu sille ennenku siitä tuli rikas ja kuuluisa?
Mut eihän murua voi unohtaa! Sitä paitsi, mieti mikä ja missä jare oli 5-10v sit.. Miks joku pumpulirinsessa ois antanu sille ennenku siitä tuli rikas ja kuuluisa?
Teki mieli seksiä? Tai sit ei edes antanut sille. tai ehkä jaresta tuli sen takia menestynyt :D
Turhaa spekulaatiota ja nimien mainitsemista. En ole kirjoittanut niin.
Tässä oli kyse sormuksesta, joka katosi ja palasi kiltisti kotisormeen. Mies oli kyllä vähän äkäinen sormuksen seikkailuista, mutta tilanne ohi, keskitytään jouluun.
ap
Mä nimittäin otin sen pois pari päivää sitten, kun lähdin ulos, laskin sen johonkin hyvään paikkaan ja siellä se nyt on :(
ap
sohvan alla, sanoo mun intuitio.
Mitkä housut olivat päälläsi, kun otit sormuksen sormestasi?
lavuaarin vieressä. Siellä mun sormus ainakin on, kiitos muistutuksesta =)
Taskut olen jo kaivanut.
En millään viitsisi ostaa uutta tilalle, liian kallis siihen. Eikä se sama olisi.
ap
Mitkä housut olivat päälläsi, kun otit sormuksen sormestasi?
ap
lavuaarin vieressä. Siellä mun sormus ainakin on, kiitos muistutuksesta =)
mutta katson silti.
ap
kenkään. Katso vaikka!
ehkä se jäi viimeisimmän hoitosi yöpöydälle.
ap
ehkä se jäi viimeisimmän hoitosi yöpöydälle.
Pillahdin pankissa onnesta itkuun kun pankkivirkailija nosti sormuksen kolikkokasasta, et hei, tätä he ei vastaanota! Lapsi oli sen löytänyt pöydältä ja käynyt pudottamassa possuun.
Mulla vain ei ole lapsia eikä säästöpossua, joten voi syyttää vain itseäni.
ap
Pillahdin pankissa onnesta itkuun kun pankkivirkailija nosti sormuksen kolikkokasasta, et hei, tätä he ei vastaanota! Lapsi oli sen löytänyt pöydältä ja käynyt pudottamassa possuun.