Mistä lastenhoitaja uudeksi vuodeksi? :(
Kommentit (27)
mutta en tiedä miten sinuun saisi yhteyttä.Omaa sähköpostiosoitettani en uskalla laittaa.
Kokemusta lastenhoidosta minulla on paljon!
tää ole todellista! Tuntemattomalleko olet tosissasi jättämässä lastasi kahdeksi päiväksi?! Olet sairas ihminen. Mikä uudenvuoden meno voi olla niin tärkeää, että olisit valmis ottamaan tällaisen riskin?
Häpeäisit AP!!!
Oksettavaa!!!
Hei! Mä asun Turussa ja voisin mahdollisesti ottaa 9kk ikäisen vauvasi hoitoon 1-2 pv ajaksi. Meillä 2.5 kk ikäinen vauveli, 4v tyttö ja 7v poika.. Muu perhe on jo unten mailla, mut aamulla voisin varmistaa asian heiltä?
mutta en tiedä miten sinuun saisi yhteyttä.Omaa sähköpostiosoitettani en uskalla laittaa.
Kokemusta lastenhoidosta minulla on paljon!
Laitan tämän sivun kirjanmerkkeihin ja käyn tulevina päivinä katsomassa. Jos sinulla on todella päästävä menollesi vuodenvaihteessa niin älä ainakaan jätä vauvaasi yksin kotiin niinkuin joku valopää täällä (toivottavasti) vitsaili!
Jos et löydä hoitajaa pian, käy vaikka ostamassa ärrältä kertakäyttöliittymä ja pistä numero tänne niin minä soitan. Tulet käymään kylässä ja tutustut perheeseemme tietenkin ensin! Asumme maaseudulla, onko sinulla auto käytettävissä?
Omia lapsia on ja vuodenvaihteessa vietämme rauhallista arkielämää kotosalla.
Voin hoitaa jos tuot Helsinkiin :) Meillä 12 v tyttö ja asiat hyvin. Olen ammatiltani lastentarhanopettaja. 2 päivää 400 €
Olisitko todella valmis jättämään lapsen tuntemattomalle hoitoon?