Mistä lastenhoitaja uudeksi vuodeksi? :(
Kommentit (27)
tai työttömän pimeästi
Ellei sitten tarkoituksesi ollut kysyä mistä lastenhoitaja ILMAISEKSI....
Pienen vauvan voi kyllä hyvin jättää yksinkin jos nukkuu yönsä hyvin eikä heräile ja jos on poissa korkeintaan 12 h. Mun vauva on nyt 3 kk ja aina nukkunut hyvin ja olen muutaman kerran jättänyt yksin kotiin nukkumaan kun menojalka on alkanut vipattaa :)
Pienen vauvan voi kyllä hyvin jättää yksinkin jos nukkuu yönsä hyvin eikä heräile ja jos on poissa korkeintaan 12 h. Mun vauva on nyt 3 kk ja aina nukkunut hyvin ja olen muutaman kerran jättänyt yksin kotiin nukkumaan kun menojalka on alkanut vipattaa :)
Pidät linjaa koko ajan auki, niin kuulet jos herää. Sitten voit mennä tarvittaessa kotiin.
Ei se mikään vitsi ollut. Ei vauva nukkuessaan mitään jatkuvaa lepertelyä tarvitse. Kyllä äidilläkin on oikeus omaan elämään.
Vauvalle voi antaa vähän mietoa unilääkettä niin ei varmasti herää.
Missäpäin asutte, minkä ikäiset lapset, kauanko hoitoa tarvitaan, paljonko olette valmiit maksamaan?
unilääkettä ei löydy voi vauvalle antaa myös aivan pienen tömpsyn konjakkia. Nukkuu varmasti hyvin monta tuntia eikä häiritse mun bailaamista.
viitsi antaa vauvalleni unilääkkeitä ja konjakkia kun eihän se oikein terveellistä ole niin pienelle. Silloin olen palkannut kaverin 8v tytön lapsenlikaksi.
Olemme Turusta:) Olen valmis maksamaan 1-2pv 300-400eur
joista saa lastenhoitajan mut tietysti joutuu maksamaan tuosta ajasta sitten tes:n mukaista 2.5-kertaista palkkaa kun on kyse arkipyhästä ja yötyöstä. Veikkaan että kahdesta päivästä ei 400 euroa kyllä riitä.
Oisko Hoitopaikka.net oikea osoite?
9kk turkulaisen vauvan hoitoon, mulla on saman ikäinen kotona. Aattona voit tuoda 19:30.
niin???