Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähetätte ns. lapsikortteja jouluna vielä sittenkin kun lapset ovat teinejä?

Vierailija
20.12.2012 |

Suloinen taapero tontuksi puettuna on kiva joulukortin aihe, mutta ei kuva nyrpeästä teinistä tavallisissa vaatteissa ilman mitään jouluaiheista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukortti teinistä! Jotenkin harmittaa, kun lapset teini-ikään ehdittyään "häviää" sinne omaan maailmaansa, ei heitä enää missään näe, eikä heidän kanssaan tule oltua luontevasti yhteydessä. Silti usein mietin suvun teinejä ja sitä voivatko hyvin ja miten heillä menee. Minulle tuollainen vuodessa kymmenen senttiä venähtänyt teini olisi aivan yhtä suloinen kortin aihe kuin pätikkä taaperokin.

Vierailija
2/3 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini lähettää aina vaan teinistään kuvan jouluna. Tyttö on nyt 15v ja kuvat ovat olleet viimeiset pari vuotta jotain nyrpeitä teinin poseerauksia... Mun mielestä jotkut alle kouluikäisten kuvat on vielä ihan ok, mutta sen vanhemmat lapset ei enää ihan kortteihin sovi. Teinit nyt varsinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen taapero tontuksi puettuna on kiva joulukortin aihe, mutta ei kuva nyrpeästä teinistä tavallisissa vaatteissa ilman mitään jouluaiheista.

mutta syy ei kyllä ollut tuo, vaan se, että teineistä ei tunnu kivalta, kun heidän kuviaan lähetetään joulukorttina. Ei minua ainakaan haittaisi saada kortteja sukulaisteinien kuvilla, nyrpeys kuuluu ikään, ja joulukorttikuvista on kiva nähdä, miten lapset ovat vuoden aikana muuttuneet. Kunhan se joulukorttikuvan lähettäminen on teineille itselleen ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi