valitusta anopista...
nyt oikeasti en enää jaksa olla hiljaa. anoppi kävi kyläilemässä. asumme suhteellisen pienessä asunnossa kahden mieheni kanssa. hän tuli ilmoittaen tulostaan paria päivää ennen. ihan kiva että käy, mutta voisi kysyä sopiiko. samalla hän ilmoitti ottavansa jonkun ystävänsä mukaan, sillä "kyllähän teille sopii". jos menemme sinnepäin käymään missä hän asuu (välimatkaa onneksi 500km) niin hänen luonaan ei voi yöpyä, vaan vaihtoehtona on hotelli, tai hänen kesämökkinsä "jota en ole ehtinyt lämmittämään". onneksi ystävä oli kuitenkin sairastunut... sen illan, hän arvosteli joulukortteja joita olimme saaneet, lähinnä niitä kortteja joita minun puoleni suku tms oli lähettänyt, samalla kertoen, että hän ei ole saanut yhtään joulukorttia (me lähetimme hänelle). Kuitenkin samaan hengenvetoon hän ehti arvostelemaan sitä, että olin kirjoittanut joulukorttiin "joulun" isolla alkukirjaimella. Kieliopppivirhe...
Olin myös leiponut kakun, jota hän arvosteli sanomalla että on vääränlaisessa vuoassa valmistettu ja täten on väärin tehty.
Olimme ostaneet hänelle myös joululahjan, koska minun mielestäni on ihan fiksua antaa jotain ns. kiitoksena. kun hän sai sen, hän ilmoitti ettei ole meille mitään ostanut. sen jälkeen hän antaa miehelleni lahjan ja lyö 500e käteen ja sanoo "osta sillä jotain itsellesi". ja ei, en tarkoita että pitää minulle lahjoja ostaa tms, mutta...
hän myös tiesi että tänään on minulla erittäin tärkeä päivä, sillä valmistun ammattiinja lähden juhliin aamupäivällä. noh, aamun hän piti vessaa varattuna, tietäen, että minun olisi pitänyt päästä laittamaan itseäni kuntoon. tämän jälkeen hän kertoi moneen otteeseen kuinka minä saan häntä pienempää palkkaa yms. eikä hän edes onnitellut. hän myös jättää aina kaiken käsistään, ei vie esim astioitaan edes tiskipöydälle, ei ota lakanoita patjalta pois kun lähtee, tai tee mitään muutakaan. hän olettaa että kun hän tulee kylään, häntä palvellaan, kuljetellaan, eletään hänen aikataulujen mukaan yms.nyt lähteissään hän otti jääkaapistamme jotain ruokaa sillä hän ei kuulemma jaksa mennä illalla kauppaan kun on kotona. äsken huomasin myös että tälle iltaa hankkimani shampanja pullo oli lähtenyt saman naisen mukaan...
Kommentit (2)
että sen ikäluokan nainen olisi tuollainen sikailija. Onko todella? Hyi olkoon.
Sitten anopista niskaperseote ja heittää ovi ulos!!!