Meil on tänää kanarisottoo koulus, eli kuivaa riisiä, maissia ja yksi pieni kananjalan palanen.
Kommentit (17)
Tollasta se kouluruoka on. Proteiinia ei ole näkyvissäkään ja salaatti on jotain nahistunutta porkkanaraastetta. Nam.
Suomessa ilmainen kouluruoka ja pennut vaan valittaa, voi hemmetti näitä kermaperseitä
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ilmainen kouluruoka ja pennut vaan valittaa, voi hemmetti näitä kermaperseitä
No mä oon proteiiniperse, mutta kun koulusta sitä ei saa
Ei sitten ole "risotto" muuttunut mihinkään 70 luvulta...
Eikö suurkeittiöt voisi tutkia reseptejä ja tehdä sellaista herkkua kuin Italiassa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö suurkeittiöt voisi tutkia reseptejä ja tehdä sellaista herkkua kuin Italiassa?
Niimpä. Laittas valkoviinii siihe, sais myös ruokajuomaks olla viinii nii jaksais olla paremmin koulus.
Hyvä kokki/keittäjä saa tehtyä halvoistakin ruoka-aineista hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Että oikein kolmen michelin tähden tasoisia ravintola-annoksia pitää saada kouluruokailuun. Ookoo
Kai sinne kouluun tulee myös pöytiin tarjoilu. Ja lista josta mukula valitsee annoksen, joka maistuu tänään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kokki/keittäjä saa tehtyä halvoistakin ruoka-aineista hyvää ruokaa.
Kyllä mutta ei koulun kokit ja keittäjät saa itse päättää miten ruoat laitetaan ja maustetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ota, ap, omat eväät.
Niin, otan, Lidlistä, nakkikroissanttin.
Noniin nyt kävin syömäs sitä paskaa, oli siellä kuivan riisin ja maissin lisäksi jopa herneitä! WAU!
No on ainakin terveellistä kouluruoka, jos pelkkiä hiilihydraatteja!