Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetin 20 joulukorttia - olen saanut itse vain 4! :(

Vierailija
20.12.2012 |

Mikä ihme mättää?

Tänä(kin) jouluna rustasin 20 joulukorttia, siis kaikille lähimmilleni. Ja itse olen saanut vain 4! Siis mitä ihmettä? Eikö kukaan pidä meistä sen vertaa, että viitsisi edes korttia lähettää.

Joo, hyvää joulua vaan. :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja väänsin sitten niitä 15. Meille tuli ehkä 4.

Mä en näe mitään järkeä lähettää jotain kortteja. En ilostu niistä yhtään.

Vierailija
2/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole lähettänyt kortteja enää pariin vuoteen, mutta silti niitä tulee parikolmekymmentä joka joulu...onhan niitä kiva saada, mutta en loukkaantuisi, vaikkei niitä tulisi ollenkaan, koska en itsekään niitä lähetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetin 52 joulukorttia

ja olemme saaneet 14.

Vierailija
4/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin 15 korttia, lähinnä sukulaisille ja muutamalle ystävälle, muille laitan sitten fb:ssä tai tekstarilla.

Nyt olen saanut jo about 40 korttia, ja hävettää kun kaikkia ei voi muistaa. Tulee siis huono omatunto, kun ei lähettänyt kaikille, jotka lähetti minulle.

Vierailija
5/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 80 joulukorttia ja meille on tullut nyt n. 30kpl ja huomenna varmaan tulee vielä muutama :)

Vierailija
6/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ne yleensä itse ja rentoudun ja nautin samalla! Mutta onko niin, että jos itse ei lähetä ollenkaan kortteja (pitää asiaa täysin turhana tms), tuntuu jopa loukkaavalta saada kortti? Voiko joku kokea sen kettuiluksi? Vai voinko hyvillä mielin lähettää kortin edelleen niillekin, joilta en itse sellaista koskaan saa?

Vierailija
7/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ne yleensä itse ja rentoudun ja nautin samalla! Mutta onko niin, että jos itse ei lähetä ollenkaan kortteja (pitää asiaa täysin turhana tms), tuntuu jopa loukkaavalta saada kortti? Voiko joku kokea sen kettuiluksi? Vai voinko hyvillä mielin lähettää kortin edelleen niillekin, joilta en itse sellaista koskaan saa?

korttia kahteen vuoteen, juuri sen vuoksi, että ajattelen heidän sitten harmittelevan sitä, että minä vaan jaksan lähettää kortteja.

Tänän jouluna korit lähti enää 12:lle, saa nähdä putoaako tänä vuonna taas joku pois.

Minä ihan mielellään niitä lähettäisin, mutta en tahtoisi sitä, että jotain harmittaa kortin saaminen....

Vierailija
8/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lähetin reilut 20 joulukorttia, nyt saanut 5. aika köyhää. Mun vanhemmille, jotka ei muista saati edes halua lähettää kaikille joulukortteja, on tullut jo nyt 35 korttia. Ihan uskomatonta. Onko tässä kyse vain sukupolvien eroista? Nuorempia ei kiinnosta? Vanhemmat sukupolvet lähettelevät kortteja toisilleen?

Vierailija
9/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudotella pois. Vai tuntuuko sekin omituiselta, jos 15 vuotta on aina saanut kortin ja yhtäkkiä ei enää saakaan.. No joo, first world problems.

Vierailija
10/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään ensijouluna näille lähetä joilta et saanut.

Vierailija
11/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettäneet kortteja enää vuosiin, koska se on turhaa paperin haaskausta (joo, olen ekohörhö). Ehkä läheisesi ovat myös lopettaneet korttien lähettämisen syystä tai toisesta? Meille kyllä tulee satunnaisia kortteja ja ihan kivoja ovat, mutta pärjäisin ilmankin.

Vierailija
12/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä kortteja tykkää lähettää niin sit lähettää kaikille tai esim kaikille läheisimmille.

Ei niin että niille lähetetään jotka lähettää. mitä ihmeen vaihtokauppaa ne kortit on?

Mä en lähetä yhtään. Sain vaivaiset kolme ja ilahduin jokaisesta.

Eli mä ainakin tykkään saada niitä, mutta en loukkaannu jos en saa.

Vierailija
13/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja n. 20 on tullut. Onhan niitä kiva saada, mut en jaksa lähettää ja ajattelen myös ekologisesti vaikken hörhö olekaan. Silloin kun vielä lähetin, en koskaan miettinyt et tolta en viime vuonna saanut niin en lähetä tänä vuonna. Tyhmää sellainen.

Vierailija
14/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähetin 15 ja ollaan saatu 15.

Ongelmana vaan on se, ettei ne mennyt päikseen, eli oon "unohtanut" tai en ole tajunnut lähettää korttia kuudelle...

Vierailija
15/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut retroilijat enää lähettää.

Vierailija
16/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä olen ihan out, mutta tykkään lähetellä kortteja ja vielä omia tekemiäni (kamalaa). En katso, menevätkö kortit päittäin tai siis sen verran kyllä, että jos saisin joltain uudelta ihmiseltä kortin, niin lisäisin hänet listaani. Vielä kamalampaa on, että tykkään saada valokuvakortteja kavereitten lapsista. Monia tuttuja näkee harvoin ja on kiva saada kortti, jossa näkee lapsien kasvavan vuosien mittaan ja uusia vauvoja tulevan. Lähettäisin omista lapsista myös kuvakortin, mutta he ovat jo niin isoja, että eivät suostu kuvaa.

Vierailija
17/17 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en lähetä koskaan. En joulukortteja enkä muitakaan. Tai ehkä joskus satunnaisesti saatan.

Nyt on tullut kymmenisen joulukorttia. En todellakaan pahastu niistä.