Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet ne on ärsytyksen aiheet :) (joulukortti + sukunimi)

Vierailija
20.12.2012 |

Tiiän että ei ole iso asia mut ärsyttää kuitenkin.. Ei olla miehen kanssa naimisissa ja on jo kaksi lasta, eli olen edelleen omalla sukunimellä ja miehen sukulaiset tietävät asian.

Ja nyt sitten tuli peräti kolme joulukorttia, joissa saajana mies ja minä (miehen)sukunimi.

Ja aiemmin ei ole tullut tälläisiä kortteja, liekkö ruvennut sukulaisia riepomaan ettei olla naimisissa vaikka on jo kaksi lasta :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sentään pääsin naimisiin mieheni veljen kanssa yhdessä kortissa eli väärä etunimi ja väärä henkilökin siis

Vierailija
22/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä luki Matti Virtanen (plus Maija). Matti siis mieheni ja Maija minä. Olin kyllä aika loukkaantunut, olimme jo silloin naimisissa oleva pari ja jotenkin tuosta tuli sellainen olo, että appiukko tahallaan halusi vähätellä mun roolia mieheni elämässä.

Tein av:lle aloituksen aiheesta, ja av-raati tuomitsi mut kauheana korttinatsina, sillä joku av-mamma on saanut kollegaltaan kortin näin. Jep, kollega ja puolison isähän on IHAN sama asia:D Nykyään tuo jaksaa jo naurattaa mutta ei silloin kyllä huvittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän mun nyt vetää herne nenään siitä, että meidän korteissa ei lue perheen kaikkia kolmea sukunimeä ja viittä etunimeä ja vielä oikeisiin nimiin liitettyinä?

Olen hyvin tyytyväinen, jos joku sukunimi on oikein ja siihen liitetty vaikka se perhe. Vois olla lähettäjällä vaikeuksia sulloa kaikkia nimiä siihen yhdelle-kahdelle riville. :)

Itse toimin näin. Omille sukulaisilleni ja tutuilleni lähetän kortin niin, että lähimmän henkilön etunimi ja sukunimi+perhe. Jos taloudessa kaksi henkilöä, joilla sama sukunimi, laitan etunimet ja sukunimen. Jos heillä on eri sukunimet, laitan etunimi sukunimi ja etunimi sukunimi.

Vierailija
24/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perheen kaikkia sukunimiä.

Täytyy alkaa laittamaan vaan yhden nimi ja perään +perhe tms.

Idiootti.

Vierailija
25/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sun mies ei suostu naimisiin sun kanssa niin turhaan sä herneitä korteista kiskot ja sukulaisille kiukuttelet.

Mä saan postia jatkuvasti väärinkirjoitettuna joko etu- tai sukunimi eikä mua harmita yhtään. Mutta sua taitaakin tämä naimattomuus häiritä.

Vierailija
26/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan kostoksi kirjoitan miehen suvun kortteihin toivottajaksi pelkästään miehen nimen. (Meillä mies ostaa kortit, minä kirjoitan eli työt on jaettu meille sopivasti)

Vierailija
27/27 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

matti ja maija lempilampi, ainut vaan et maija oli miehen exän nimi. Ollaaan oltu yhdessä jo 4 vuotta ja olen käynyt monesti tämän tädin luona