Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uutinen miehille: Anaaliseksi sattuu todella paljon.

Vierailija
20.12.2012 |

Jottei totuus unohtuisi, muistutan tästä.

Ja vielä kertaus: anaaliseksi aiheuttaa aina kipua naiselle.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötyä. Kyllähän tuo kerrottaisiin anaaliseksiä käsittelevällä lääkärisivulla ja naisten naisille kirjoittamissa seksioppaissa, JOS se olisi totta.

Ei haluta pelotella naisia, etteivät lakkaa antamasta. Eihän kännykän käytöstäkään pahemmin varotella, vaikka se haitallista onkin.

Älä viitsi jauhaa paskaa. NAISTEN kirjoittamissa NAISILLE suunnatuissa seksioppaissakaan ei tuollaista väitetä, vaikka feministit saavat vapaasti solvata miehiä kirjoissaan. Naislääkärit (jopa gynekologit!) eivät tuollaista kerro naisille, jotka tulevat vastaanotolle. Valehtelet siis.

Sinun rinnakkaistodellisuudessasi anonyymit väitteet menevät sukkana läpi ja niihin uskotaan. Täällä oikeassa maailmassa pitäisi löytyä edes jonkinlaista näyttöä että olisi uskottava.

Jatka vain hörhöilyäsi, käyn aina silloin tällöin muistuttamassa siitä, mitä lääkärit ja seksivalistajat asioista kertovat.

t. Ilonpilaaja

Vierailija
22/64 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pillu on levahtanut ja pienehkö kalu. Me muut emme kaipaa peräaukon likaista seutua seksi-iloihin, vaan saadaan kunnon orgasmit perinteisellä panolla mukaanlukien oraaliset nautinnot.

Ehkä ne erogeeniset jutut sitten sijaitsevat eri ihmisillä eri paikoissa ja sitten toimitaan sen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä ainakin tykkään kun vaimo lykkää strap-onin kanssa takaa. Vuorotellaan nääs.

Vierailija
24/64 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nainen on vastaanottava osapuoli.

niin minä ainakin tykkään kun vaimo lykkää strap-onin kanssa takaa. Vuorotellaan nääs.

Vierailija
25/64 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei enää satu, kun paikat on saatu rassattua väljemmiksi. Mutta mitäpä kivuista peräpäässä, kun jotkut naiset nauttivat hakkaamisesta ja ruoskimisesta seksin aikana.

Vierailija
26/64 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyhmä nainen täytyy olla, jos harrastaa sellaista seksiä josta ei nauti, ja joka sattuu.

Mutta vielä tyhmempää on tulla tänne esittämään omia mutujaan totuuksina.

Itse tykkään laittaa sauvan peppuun kun masturboin. Sekään ei satu, kun sitä vähän liukastaa.

Anaaliseksistä saan itse kaikkein jytkyimmät orkut, en tiedä miksi, mutta niin se vaan on. Ja nainen olen.

Vierailija
27/64 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nainen on vastaanottava osapuoli.

Vaan nyt alkoi tosissaan mietityttää, että miksi. Oikeasti, miksi. Pitääpä ottaa puheeksi, jos miestä alkaa peppuhommat kiinnostaa, että sitten minä jos hänkin.

Vierailija
28/64 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raiskausseksiä! piste. penis on tarkoitettu vaginaan ei minnekkään muualle. tämä on itse perkeleen kirjoittelua ettei muka anaalin ropeltaminen satu.

Vierailija
29/64 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskan hajusta. Ja meille opetettiin jo pienenä, ettei pyllyä saa raapia tai kaivaa.

Vierailija
30/64 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskan hajusta. Ja meille opetettiin jo pienenä, ettei pyllyä saa raapia tai kaivaa.

Pienenä opetettiin myös, että lautanen pitää aina syödä tyhjäksi ja että vieraille ei saa puhua. Onneksi aikuisena saa itse päättää omista asioistaan. Persettä on tullut raavittua useasti, pahanmakuinen ruoka jäänyt syömättä ja vieraille puhuttu useasti. Viimeksi mainittu on jopa johtanut seksin harrastamiseen.

Aikuisena voi päättää itse omista asioistaan, myös seksiin liittyvistä. Vanhemmat eivät enää sanele sitä, mikä on sallittua ja mikä ei. Harva antaa näissä asioissa äänioikeutta keskustelupalstan anonyymeille paheksujille.

Vierailija
31/64 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kyllä uusi tieto, ei vastaavaa kokemusta, orkkuja kyllä senkin edestä. t. anaaliseksiä rakastava nainen

Vierailija
32/64 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedätte myös, että peräaukko löystyy anaaliseksin seurauksena, kysykää vaikka vanhoilta homomiehiltä. Tai sulkijalihas voi revetä jo yhdestä kerrasta. Pari kertaa on kokeiltu, mutta en suosittele säännöllisesti kenellekään, miehille enkä naisille.

Vierailija
33/64 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, silloin se on parhaimmillaan. Miehelle.

Vierailija
34/64 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän aiheuta. Sinä vain teet sen väärin.

Liukkaria paljon! Ja kakkonen täytyy pitää rentona. Sitä ei siis saa supistaa ja puristaa kaikinvoimin kiinni. Ja hitaita työntöjä jotta sulkijalihas ei koe liian kovia ja yllättäviä repäisyjä ja venymisiä.

N27

35/64 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedätte myös, että peräaukko löystyy anaaliseksin seurauksena, kysykää vaikka vanhoilta homomiehiltä. Tai sulkijalihas voi revetä jo yhdestä kerrasta. Pari kertaa on kokeiltu, mutta en suosittele säännöllisesti kenellekään, miehille enkä naisille.

Ei löysty. Asiaa on jopa tutkittu siitä tehty lääketieteen alan julkaisuja. Aiempi vastaukseni viime vuodelta.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2440393/harrastin_ekaa_kertaa_anaaliseks…

Max Pp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän siihen anaaliseksiin kuole, mutta kyllä se peräaukkoa löysyttää ja paskat alkaa valumaan pienissä erissä housuun, jos sitä aktiivisesti vuosikausia harrastaa viikoittain.

Tuo on palstalla kovin usein toisteltu vakiovale eli ei, anaaliseksi ei aiheuta ulosteinkontinenssia. Jos aiheuttaisi niin asiasta tietenkin varoiteltaisiin anaaliseksiä käsittelevissä artikkeleissa myös suomalaisilla lääkärisivuilla. Vaan ei varoitella kun ei aiheuta.

http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=5277014

Asiasta olen kirjoitellut muutamaankin kertaan eli ei varmaan tarvitse kopioida tähän keskusteluun kuin linkit.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2505365/usein_kysyttyja_kysymyksia_seksi…

ja sieltä anaaliseksiin liittyen http://www.vauva.fi/comment/24837559#comment-24837559

Tämä kannattaa käydä vilkaisemassa jos taitaa englantia:

https://jenseyatvajameh.files.wordpress.com/2008/07/the-ultimate-guide-…

-

t. ilonpilaaja

(linkit korjattu 27.2.)

Vierailija
36/64 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pitää anaaliseksistä ja sanoi kerran että se pieni kipu on kiihottavaa...

Vierailija
37/64 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löysty ja ei satu. Oikein tehtynä.

T: Bi-mies, joka pitää anaaliseksistä myös ottavana osapuolena

Vierailija
38/64 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

thaimaassa tulee käytyä pari kertaa vuodessa ja kun siellä olen, sponsoroin paikallisia työttömiä naisia. kun olen laittanut kakkoseen, niin eipä kukaan ole valittanut että koskee.

Vierailija
39/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena, joka nauttii anaaliseksistä, on todella ärsyttävää tämä jatkuva "totuuksien" latelu.

Joo,anaaliseksi voi sattua jos kuivana tungetaan väkipakolla jännityksestä tiukkaan reikään, mutta sama on vaginaalisessakin seksissä, eikö?

Jos jännittää liikaa tai suostuu anaaliseksiin vaikka ei sitä oikeasti halua on ihan turha alkaa julistamaan kuinka se sattuu ja on kauheaa ja luonnotonta.

Kenenkään ei ole pakko sitä harrastaa jos ei halua, on kuitenkin paljon meitä jotka rakastavat sitä :)

Vierailija
40/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopkeiltiin kerran dildolla naiseen, sattui ja tuli verta. Sekö on tarkoitus tuottaa naiselle kipua.