Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On mielikuvitus hukassa kun lahjaksi vaan viinipulloja lähtee

Vierailija
20.12.2012 |

siis työpaikalla jossa työskentelen niin viinipulloja pitkulaisissa kasseissaan on lähdössä yhteistyökumppaneille ja muille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit laittanut jotain omatekoista, esim. pontikkaa.

Vierailija
2/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaa mauton koriste-esine tai "hyödyke" rumalla logolla varustettuna nurkkiin pyörimään. SIsällön voi kaataa kurkkuun, lavuaariin tai lahjoittaa edelleen. Ja kun sisältö on juotu, metalliosat saa keräykseen, lasin samoin. Erittäin järkevä lahja. Mä vihaan niitä "vimpan päälle" mietittyjä lahjoja, jotka on sellaisia vain sen valinnan tehneen sihteerikön mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamme hyvää ruokaa ja viinejä, on viinikaappi jne. Viinit ovat mieluisia lahjoja esim. koriste-esineisiin verrattuna. Sampanjakin kävisi, mutta muu alkoholi ei.

Vierailija
4/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika viinipullossa on? Parempi se kuin mikäkin taulu, kirja tai muu taidehökötys. Ei jää kaappeihin täyttämään.

Vierailija
5/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain eilen hyvää glögiä, jota eilen maistoin pari lasia.

Inte illa :D

Vierailija
6/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain eilen hyvää glögiä, jota eilen maistoin pari lasia.

Inte illa :D

Vierailija
7/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittelee vain, että olis nyt edes viiniä tuotu kun ei kumpikaan juoda konjakkia ja harvassa on lähipiirissä ne ihmiset joille voi konjakkipulloa luovuttaa eteenpäin. Ylimääräiset viinit voisi helpommin antaa pois (osa toki käytetään itse vuoden mittaan).

Vierailija
8/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon rikkaammasta mielikuvituksesta kertoisi esimerkiksi joku Marimekon riepu tai Pentikin purkki, ellei peräti Iittalan kynttilänjalka.

Vierailija
9/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä lahja, meillä on aina pidetty työn kautta saatuja viini- ja samppanjapulloja, alkon lahjakortteja ja delicard-lahjakortteja hyvinä lahjoina -ei jää nurkkiin ylimääräistä tavaraa pyörimään.

Tänä vuonna on tullut mm. patakinnas-essu-pyyheliina -setti ja pari muuta täysin turhaa tavaraa, mieluummin olisin näidenkin tilalle ottanut viinipullot tai vaikka glögiä.