Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te työssäkäyvät tms. siedätte rutiineja???

Joka päivä uusi projekti
31.08.2022 |

Itse en ole koskaan sietänyt mitään säännöllisyyttä, rutiineja mitkä liittyvät mihin tahansa vaikka hampaiden pesuun, työssänkäyntiin, syömiseen??? Joten olen aina joutunut jotenkin keplottelemaan, että kaikki asiat elämässä olisivat aina ns. uusi projekti, mutta elämä ei kuitenkaan olisi joka päivä kuin uusi ns. Murmelinpäiväelokuva... ;-D :-D :-D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaihtoehtoja?

Millä laskut maksetaan muuten??

Tukiaisilla vai??

Vierailija
2/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsee työn ja työpaikan jossa on koko ajan muutosta. Sellaisia firmoja on paljon, pienet startterit varsinkin. Sitten kun kaikki alkaa toimimaan, voi siirtyä seuraavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaksi viikkoa kotona ilman rutiineja ja tämä se vasta tyhjänpäiväiseltä tuntuu. Kun päivästä puuttuu tietty rytmi, tuntuu etten saa mitään järkevää aikaiseksi. Onneksi työt jatkuvat pian.

Vierailija
4/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sietänyt. Vaihdoin yrittäjäksi. Nyt sitten pitää sietää epävarmuutta. Mutta sopii kuitenkin paremmin minulle. 

Vierailija
5/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töissä mitään, mutta kotona vtuttaa kaikki siivoaminen ym. ikuiset pskahommat.

Vierailija
6/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä pidän rutiineista ja oikeastaan suorastaan inhoan yllätyksiä. Tämä ominaisuus vaan vahvistuu mitä enemmän ikää tulee... Olen valinnut työnikin niin että tiedän päivän kulun melkeinpä aina etukäteen. 

Vierailija
7/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai silti pitää syödä ja pestä hampaat, vaikka ei kävisi töissäkään?

Vierailija
8/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole töissä, mutta mulla on tarkat rutiinit - ilman niitä kaikki olisi kaaosta. Ihmiset on erilaisia.

Vierailija
9/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 3vuorotyötä, eli sopivasti vapaita aamuja, arkivapaita ja vapaata iltaisin aamuvuorojen ja yövuorojen aikana! Ei pääse muodostumaan hirveen pahoja rutiineja ja siitä tykkään.

Vierailija
10/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on sisällöltään vaihtelevaa, siis sellaista rajattoman vaihtelevaa, ihmistyötä aina uusien ihmisten kanssa kun on. Työnkuvia on monta erilaista jotka vaihtelevat päivästä toiseen, siis olen sijoitettuna eri työpisteille eri päivinä. 

Kun näin ollen elämässä on vaihteluakin,  niin oikeastaan jopa nautin rutiineista. Olen myös tehnyt niistä mukavia. Asun kävelymatkan päässä työpaikalta ja se aamulla töihin kävely omissa ajatuksissa on mukavaa. Myös aamukahvin juominen kotisohvalla uutisia selaillen on kivaa. Menen nukkumaan 9 tuntia ennen heräämisaikaa, ja se tieto siitä, että voi odottaa unta rauhassa ilman stressiä liian lyhyeksi kutistuvasta uniajasta on myös ihanaa. 

Vierailija
11/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan rutiineja, ne antaa mulle tunteen että elämä on hallinnassa. Kotonakin teen tietyt kotityöt yleensä tiettyinä päivinä. Jos ei onnistu saattaa mielenrauhani hieman järkkyä :D 

Vierailija
12/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue keskustelun otsikko.

Vierailija
13/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu herätään runkulle.

Vierailija
14/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molla on joka aamu samat rutiinit samassa järjestyksessä, niin aamu sujuu parhaiten ja pääsen töihin ajoissa.

Töissä mulka on samat rutiinit, kun aloitan päivän, jotta päivä käynnistyy ilman kaaosta. Työt on kahden viikon syklissä tehtävää rutiinia ja jos yritän poiketa siitä, niin aikataulu kusee ja pahasti.

Vierailija
15/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle rutiinit sopivat erinomaisesti, etenkin nyt vanhemmalla iällä. Rutiinit tuovat järjestystä elämään ja arkeen. Olen joutunut hiomaan etenkin iltarutiineja, koska aikoinaan kärsin unettomuudesta. En pidä yllätyksistä tai ennalta-arvaamattomuudesta. Meitä on joka lähtöön.

16/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse elää rutiinien kahleissa. Se on säälittävää elämää. Kaikki menisi elämässä ohi.

Vierailija
17/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue keskustelun otsikko.

Kyllä, tein niin, ennenkuin kommentoin

Vierailija
18/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutiini tuokin että päivittäin pitää olla keksimässä jotain uutta.

Vierailija
19/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi teen vuorotyötä. Kamalinta olisi elää aina arkisin klo 8-16 viettäen työpaikalla ja tietäen niin olevan seuraavat 40 vuottakin. Ahdistavaa.

Vierailija
20/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin mulla ja meillä on rutiinit työläisten ja koululaisen helpotukseksi, vapailla ei niin justiin ole. Töissä on jokapäivä tietty kehys ja tietyt rutiinit, vaikka toteutuminen vaihtelee kokoajan. Pidän sekä niistä kehysrutiineista että vaihtelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan