Nettitunnukset lapsen tiliin
Help! Miten on, vanhempani avasivat meidän taaperolle muutama vuosi sitten tilin op:ssa. Ihan tavallinen käyttötili. Tiliote juuri tupsahti postista. SAanko op:sta verkkopankkitunnukset tuohon tiliin kun käyn hakemassa, vai eikö onnistu. Olisi niin kätevä siirtää rahaa välillä lapsen toiselle tilille tai jos tulee jotain yllättäviä hankintoja...
Kommentit (10)
niin pääset omilla nettitunnuksilla tiliin käsiksi.
Voit myös hakea tiliin omat pankkitunnukset, mutta tähän tarvitaan molempien huoltajien suostumus.
Juu tiedän että on mahdollista saada samojen tunnusten alle, mutta minua hämää tuo, että tilin ovat avanneet minun vanhempani...
Sitäpaitsi, jos vanhempasi haluavat säästää lapsellesi rahaa, miten sulla tulee edes mieleen, että se voisi olla teidän perheelle joku hätävararahasto?
Juu tiedän että on mahdollista saada samojen tunnusten alle, mutta minua hämää tuo, että tilin ovat avanneet minun vanhempani...
Niin meilläkin oli isoäidin avaamat tilit.
olet lapsesi huoltaja, joten tottakai saat
huoltaja saa. Minä ainakin sain kun marssin vain konttoriin. Ei edes mieheni valtakirjaa tarvittu.
Sieltä omien tunnuksien takaa sekin onnistuu helposti, ja vastaus on varmemmin oikein kuin av:n juupas-eipäs.
Huoltajilla on aina käyttöoikeus lastensa tileihin. Tarvitaan molempien huoltajien lupa, että saa lapsen tilin toisen huoltajan nettipankkiin. Isovanhempien lupaa ei tarvita.
tarvinnut edes mieheni lupaa. Menin hakemaan itselleni uudet tunnukset, kun olin hukannut edelliset, ja samalla liitettii lapsen tili minun verkkopankkiin.
Oman lisäksi myös mieheni ja lasten.