Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitunnukset lapsen tiliin

Vierailija
20.12.2012 |

Help! Miten on, vanhempani avasivat meidän taaperolle muutama vuosi sitten tilin op:ssa. Ihan tavallinen käyttötili. Tiliote juuri tupsahti postista. SAanko op:sta verkkopankkitunnukset tuohon tiliin kun käyn hakemassa, vai eikö onnistu. Olisi niin kätevä siirtää rahaa välillä lapsen toiselle tilille tai jos tulee jotain yllättäviä hankintoja...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lisäksi myös mieheni ja lasten.

Vierailija
2/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pääset omilla nettitunnuksilla tiliin käsiksi.

Voit myös hakea tiliin omat pankkitunnukset, mutta tähän tarvitaan molempien huoltajien suostumus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tiedän että on mahdollista saada samojen tunnusten alle, mutta minua hämää tuo, että tilin ovat avanneet minun vanhempani...

Vierailija
4/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi, jos vanhempasi haluavat säästää lapsellesi rahaa, miten sulla tulee edes mieleen, että se voisi olla teidän perheelle joku hätävararahasto?

Vierailija
5/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tiedän että on mahdollista saada samojen tunnusten alle, mutta minua hämää tuo, että tilin ovat avanneet minun vanhempani...

Niin meilläkin oli isoäidin avaamat tilit.

Vierailija
6/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet lapsesi huoltaja, joten tottakai saat

Vierailija
7/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoltaja saa. Minä ainakin sain kun marssin vain konttoriin. Ei edes mieheni valtakirjaa tarvittu.

Vierailija
8/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä omien tunnuksien takaa sekin onnistuu helposti, ja vastaus on varmemmin oikein kuin av:n juupas-eipäs.

Vierailija
9/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltajilla on aina käyttöoikeus lastensa tileihin. Tarvitaan molempien huoltajien lupa, että saa lapsen tilin toisen huoltajan nettipankkiin. Isovanhempien lupaa ei tarvita.

Vierailija
10/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvinnut edes mieheni lupaa. Menin hakemaan itselleni uudet tunnukset, kun olin hukannut edelliset, ja samalla liitettii lapsen tili minun verkkopankkiin.