Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna Abreu menee naimisiin...

Vierailija
20.12.2012 |

Tuotatuota...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuta oikein naimisiin menijä tyypiltä ja onhan hän kovin nuorikin vielä, liekö 22v vai nuorempikin..

ap

Vierailija
2/20 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuta oikein naimisiin menijä tyypiltä ja onhan hän kovin nuorikin vielä, liekö 22v vai nuorempikin..

ap

Jos nyt kuitenkin jättäisit tekemättä päätelmiä toisten yksityiselämästä. :) Ja 22 v. on ihan hyvä ikä mennä naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Niin tunnetko hänet henk.koht vai ?

Mikä on naimisiinmeno-tyyppi?

22 vuotias on aikuinen, jo 18 vuotiaana saa lain mukaan mennä naimisiin.

Onhan hän jo seurustellut muutaman vuoden ja meni kesällä kihloihin.

Vierailija
4/20 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin naimisiin 19-vuotiaana ja olin siihen valmis ;)

Vierailija
5/20 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa pikkutytöltä kellä kova tarve olla ns. aikuinen nainen.

Eihän siinä ja onnea hänelle.

Olen joitain haastatteluja nähnyt ja sen perusteellä tuo mielikuva, ei paha mutta varmaan ikä tuo mukanaan itseluottamusta kun ei tarvitse enää ihan niin päteä.

Vierailija
6/20 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa pikkutytöltä kellä kova tarve olla ns. aikuinen nainen.

Eihän siinä ja onnea hänelle.

Olen joitain haastatteluja nähnyt ja sen perusteellä tuo mielikuva, ei paha mutta varmaan ikä tuo mukanaan itseluottamusta kun ei tarvitse enää ihan niin päteä.

"Olen joitain haastatteluja nähnyt".

Tiedäthän että Anna aloitti laulu-uransa 16 veenä, silloin haastattelutkin saattoi olla eri luokkaa?

Pätkien perusteella ei kannata syvää analyysia kenestäkään tehdä.

Vierailija
7/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeaa toimintaa, häät alle vuoden seurustelun jälkeen....ja Annalla ilmeisesti jo kaksikin avoliittoa 22 vuotiaana takana.

Vierailija
8/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen

Vierailija
9/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorenahan tuo aloitti uraakin tekemään.. Ehti asua eksänkin kanssa jo yhdessä ja ja ja.. Miksei se likka nyt keskity siihen ulkomaan uraansa ja jättäis miehet toisarvoiseksi. Sanon sen, että jannu on nähnyt muusikon elämän hiljaiselon nyt ja kosassut. Kun ennen kesää ilmestyy uusi levy ja sehän tuo sitten keikkaa seuraavaksi vuodeksi kahdeksi... moniko aviomies kattelee vierestä ja kuinka kauan naisen tehdessä uraa...?

Kaikkea hyvää Annalle! Vilpittömästi toivon, että mies jaksaa vierellä olla MIES, vaikka hän ei olekaan se kuuluisampi osapuoli.

Vierailija
10/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2012 klo 12:41"]

ap

Niin tunnetko hänet henk.koht vai ?
Mikä on naimisiinmeno-tyyppi?

22 vuotias on aikuinen, jo 18 vuotiaana saa lain mukaan mennä naimisiin.

Onhan hän jo seurustellut muutaman vuoden ja meni kesällä kihloihin.

muutaman vuoden seurustellut juu, kumppani on vaan muutamaan kertaan vaihtunut välissä. tämän tuoreimman, kenen kanssa on menossa jo naimisiinkin niin on seurustellut noin vuoden.

Vierailija
11/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias ei ole pikkutyttö. Anna Abreu on pienikokoinen, mikä ilmeisesti saa ap:n kaltaiset ihmiset kuvittelemaan, että hän ei ole aikuinen.

Mä olen mennyt naimisiin 22-vuotiaana, mutta mä olenkin 176 cm pitkä, joten kenellekään ei varmaan tullut mieleen sanoa mua pikkutytöksi.

Vierailija
12/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on tullut tunnetuksi teininä, joten monilla pysyy pinttyneenä mielikuva "pikkutytöstä". Anna on kuitenkin jo aikuinen, ollut vuosia. Moni menee naimisiin vuoden seurustelun jälkeen 22-vuotiaana, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Se, että Anna näyttää kovin nuorelta, saa ehkä ap:n kaltaiset pölvästit luulemaan, että Anna ei olisi vielä kypsä avioliittoon.

T: Pienikokoinen 15 vuotta sitten 21-vuotiaana naimisiin mennyt, edelleen saman miehen kanssa aviossa.

Vierailija
13/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin naimisiin 18-vuotiaana, seurusteltuamme sitä ennen  2½ vuotta :) en näe tässä asiassa mitään ongelmaa :o Ikää kohta 22 :D

Vierailija
14/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT

naimisiin kannattaa mennä vielä silloin, kun on vielä umpirakastunut, naimisiin kannattaa myös mennä nuorena, kun on vielä nätti ja hyväkroppainen!

Vierailija
15/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan 18-vuotiaana menit naimisiin ja nyt olet jo 22-v ja niin vanha ja kokenut... Tulepa kertomaan uudestaan 10 v päästä, katsotaan mitä mieltä olet sitten.

Vierailija
16/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 12:48"]

Vai että ihan 18-vuotiaana menit naimisiin ja nyt olet jo 22-v ja niin vanha ja kokenut... Tulepa kertomaan uudestaan 10 v päästä, katsotaan mitä mieltä olet sitten.

[/quote]

ylimielinen, nolo, kaduttaako nuorempana tehdyt juttusi?

Vierailija
17/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2012 klo 12:39"]

vaikuta oikein naimisiin menijä tyypiltä ja onhan hän kovin nuorikin vielä, liekö 22v vai nuorempikin.. [/quote]

REPS
Tunnetko Annan, millainen ihminen hän on? Millainen on sitten sinun mielestäsi "naimisiin menijä tyyppi" ?

Vierailija
18/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin 22-vuotiaana ja nyt, 3 vuotta myöhemmin ollaan edelleen erittäin onnellisia mieheni kanssa. Kaikkea hyvää Annalle! :) 

Joskus näitä Anna-haukkuja lukiessa tuntuu, että Idolsia vuonna 2007 (!), kun Anna oli 16-vuotias, katsoneet pissikset ovat päätyneet itse johonkin työttömiksi ja yh-äideiksi ja sitten pitää purkaa sitä omaa pahaa oloa haukkumalla kaunista ja menestyvää Annaa. :D

Vierailija
19/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni 23v on jo naimisissa, ei musta mitenkään outoa. 1,5v seurustelleet eikä mieskään ole mikään pelkkä siivellä elävä nobody, vaan ihan omaa uraansa tekevä ihminen.

Vierailija
20/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen mennyt naimisiin myös parikymppisenä ja nyt 15v. myöhemmin voin todella sanoa että edelleen onnellisesti naimisissa!