Junttiuden merkki on tv olohuoneessa
Kommentit (41)
Suomi on täynnä juntteja. Minut mukaan lukien, mutta ei se haittaa. Osaan elää asian kanssa.
Tuolla logiikalla suurin osa länsimaisesta maailmasta on sitten juntteja. Mikä muuten pitääkin ihan paikkansa.
Olet asian ytimessä.
Läppäri tai Ipad olohuoneessa tai keittiössä?!!!!On sekin todella junttia, olla riippuvainen netistä, roikkua jatkuvasti jossain vauva-palstoilla jne...!
Ihailen sukulaisperhettä jolla ei ole telkkua ollenkaan, ovat akateemisia ja elävät muutenkin melko askeettisesti, siis tyylikkäällä tavalla, koti on kaunis ja siellä on vähän tavaraa. Itse en siihen pysty, telkku on ja pysyy, mitä isompi niin sen parempi on elokuvia katsella!
Tästähän voi määritellä sitten junttiuden määränkin, itse olen 42 tuumaisesti juntti.
Junttiuden merkki on tällaisen avauksen tehtailu.
Tai merkki siitä, että ap:lla on todella tylsä elämä kun sosiaalista kanssakäymistä harrastetaan provoilemalla. Hanki suosiolla se telkkari.
En ymmärrä miksi kukaan haluaa sen ruman jättimäisen asian olohuoneeseensa paraatipaikalle.
ap
lienee monta asiaa mitä et ymmärrä, kulta pieni.
Ap ei
satu asumaan Suomessa, sori.
olet parhaillaan Ruotsin-risteilyllä?
Ihanaa olla juntti, nautin siitä.
Ihan on olohuoneen paraatipaikalla ja olen vieläpä niin megajuntti, etten ymmärrä hävetä sitä. Toisaalta mitä voi odottaa suomalaiselta, joka asuu Suomessa...
Mun mielestä on todella junttia pistää vessanpönttöä vessaan. Meillä oli aluksi vessanpönttö vessassa, mutta kun ei sitä kukaan käytänyt niin heitettiin pois. Meillä nimittäin pissitään ulkona puskiin.
Nyt on nyt vessassa nätti joogamatto ja voi vapaasti venytellä. Pöntön tilalla on ERITTÄIN tyylikäs pieni jääkaappi jossa viilentyy lähdevesipullon.
on kotona 3 telkkaria ja autossanikin vielä yksi.
Mahtavaa olla juntti!
Kirjahyllyssä on tietokirjoja sekä klassikkokirjallisuutta, ei mitään viihdekirjallisuutta. Eikä varsinkaan matkamuistoja. Nih!
...se, että ei ole kuin yksi koti.
Olen juntti 55" edestä!
Perhanan superjuntti, 42" juntti kateellisena kuittaa.
Olen juntti 55" edestä!
Perhanan superjuntti, 42" juntti kateellisena kuittaa.
juntti teidän välissänne, 52" löytyy olohuoneesta.
Mitä isompi sen juntimpi porukka kyseessä.
Eli kaikki rikkaat esim. jenkeissä on ainakin juntteja.
Itse asiassa ainakin osassa jenkkilää on tapana, että "olohuone" on lähellä eteistä sijaitseva iso huone, jossa saattaa olla tyyliin sohvia ja ruokailupöytää, ja erikseen sitten sellainen "family room", johon tv on isketty. Ehkei kaikilla ole tähän varaa, mut niillä rikkailla nyt varmaan ainaski.
terv. juntti, jolla on tv jopa makkarissa (herttinen sentään)
Kirjahyllyssä on tietokirjoja sekä klassikkokirjallisuutta, ei mitään viihdekirjallisuutta. Eikä varsinkaan matkamuistoja. Nih!
Meillä 40" telkkari on upotettu Lundiaan ja kehystetty siis sadoilla kirjoilla. Olen siis kaksijakoinen persoona.
Meillä ei ollut - eikä tule - moista inholootaa kotiimme. Katsomme leffat dvd-laitteella ja videoprojektorilla heijastettuna valkokankaalle
Tv-huoneessa/kirjastossa kyllä on, samoin takkahuoneessa, makuuhuoneessa ja ylä-aulassa..niitä ei pidetä päällä kuin silloin kun joku jotain ohjelmaa katsoo. Olohuoneessa istuskellaan ja ollaan yhdessä muuten vaan. Silti ei olla mitenkään hienoja vaan varmaan juuri niitä parjattuja juntteja.
Löytyy iso telkkari olohuoneesta :-)
kun sitä pidetään aina päällä. Vaikka olisi vieraitain. EIkä siis kukaan katso.