Tuttava laittoi faceen ikimuistoisia kuvia Viking Linen risteilyltä :DD
Oli lähikuvaa tavishytin vessanpytystä kansi auki, suihkusta, tax free-myymälän sisäänkäynnistä leijonapatsaineen, siitä kuinka laiva lipuu satamaan ja Viikkarin logosta, kuva siitä kuvasta kun astutaan laivaan ja valokuvaaja ottaa kuvaan jonka saa lunastaa.. Ja päivitykset sitten jo viikkoja ennen matkaa, että "kohtapa ette nää mua viikonloppuun hähähää"
No mutta kiva, että Ruotsin risteily on noin kiva!
Kommentit (6)
mutta munkin mielestä noi kuvat oli hmmm.. melko sööttejä. Noh, ei olla ystäviä tai edes kavereita. Tuttavia vain sukulaisten kautta. Hauskaahan tää oli oikeasti, repeilen täällä itsekseni. Ja ei siinä mitään, saa sitä lomastaan nauttia - vaikka sitten laivan wc-pyttyjä kuvaillen.
Tällä samaisella ihmisellä on muuten netissä myynnissä vähän käytetty vessaharja. Juu, kiva ihminen on, mutta ehkä vähän simppeli.
Ap
mut olen aina yhtä iloinen myös risteilyistä. Itseasiassa en ole aikoihin ollut laivalla ja tekis mieli mennä :D! Sun tuttavalla on mahtava asenne elämää kohtaan, toivottavasti sun kaltaiset ihmiset eivät lannista sitä!
Sun tuttavalla on mahtava asenne elämää kohtaan, toivottavasti sun kaltaiset ihmiset eivät lannista sitä!
Olen nähnyt niin paljon kyynisiä & ironisia pääkaupunkiseudun nuoria aikuisia, että minustakin olisi paljon, paljon mukavampaa hengailla juuri tällaisen ap:n kuvaileman risteilytyypin kuin ap:n itsensä kanssa.
Asioista innostuminen on kuulkaas oikeasti hieno asia. Jos siihen ette enää kyynisyydeltänne ja angstisuudeltanne kykene niin oma on tappionne!
Sanoi hän ja siirtyi karaokebaariin.
Jos risteilykuvaaja olisi hipsteri, hän vain paljastaisi ironisesti matkailun kliseitä, sitä kuinka kuva leijonapatsaista ei ole yhtään vähemmän hienoa kuin kuva New Yorkin turistikohteesta. Aivan yhtä epäaitoa...
Sanotaanhan, että vahingonilo on paras ilo.
Aloittajan elämä vaikuttaa todella pieneltä, kyttäilee jotain etäistä tutttua ja saa hänen iloistaan itselleen vahingoniloa.
Ap lienee näitä jotka eivät osaa nauraa itselleen, asettua toisen asemaan eikä ymmärtää elämän pieniä iloja.
Joulumielikin on toisten puhtaalle ilolle ivailua. Ei käy kateeksi hänen osansa.
Tähän pitäisi tietenkin hymistellä että vähänkö oot ilkeä kaveri. Mutta mulla vaan niin hymyilytti. Sööttiä :)
Missä piireissä oikein kuljet ap?!