Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitusta vähän tyhjästä, mutta JURPPII!

Vierailija
19.12.2012 |

Entisen mieheni äiti syytti vuosia sitten minua eräästä asiasta niin, että välit katkesivat. Välit eivät ehtineet palautua miksikään kun jo erosin miehestäni, enkä ole sen koommin kuullut ex-anopista mitään. Ämmä tietää hyvin, että lapsi on kuitenkin AINA osan joulusta poikansa luona; jos ei aattoa niin viimeistään tapaninpäivästä lukien muutaman päivän.

No nyt ämmä on ottanut tavakseen laittaa lapselle joulukortin tänne meidän kotiin. Tietenkin VAIN lapsen nimi siinä kortissa, ihan kuin mua ei olis olemassakaan....

Lapsi on vielä sen verran pieni, että niukin naukin ymmärtää minkään korttien päälle.

Eron jälkeen exä on visusti pitänyt "isän kodin " jutut siellä, eikä lapselle ole koskaan lähetetty mitään lahjoja tai kortteja tänne meille, eikä ex-anoppikaan ole aikaisemmin laittanut mitään paitsi nyt parina jouluna sen korttinsa.

Tosiaan kovin pieni tämä juttu, mutta vituttaa kun ämmän pitää laittaa kortti tänne meille VAIN LAPSELLE, miksi ei lähetä sitä poikansa osoitteeseen? Ja jos se välttämättä haluaa laittaa kortin tänne, niin eikö jo hyviin tapoihin kuulu osoittaa tervehdykset koko perheelle????

Kun olin exäni kanssa yhdessä, ämmä kuitenkin piti minusta aina siihen saakka kun tuo alussa mainitsemani välikohtaus sattui. Ja mikä parasta, ämmä on sittemmin myöntänyt olleensa siinä väärässä eli itse asiassa syytti minua ihan turhaan. Mutta eihän siinä perheessä tavata pyytää mitään koskaan anteeksi... huomasin sen siis exänikin kanssa....

Antakaa arvionne tästä vitutuksen aiheesta, kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korttihan on vain lapselle, ei sulle. Te ette ole koskaan olleet hyvissä väleissä, joten miksi laittaisi kortin sulle?

Vierailija
2/5 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ollaankin hyvissä väleissä,mitä väliä tollasella on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti on lapselle iloksi, tuskin lapsesi saa itselleen kymmeniä kortteja

Vierailija
4/5 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne, kun

a) lapsi on menossa jouluna hänen oman poikansa luo, saisi kortin siellä

b) ei hän eikä kukaan muukaa exän suvun puolelta ole näiden vuosien aikana koskaan muistanut lapsen synttäriä tms. millään kortilla, ja nyt tuo joulukortti on tullut parina vuonna

c) miksi hän ei aikuisena, omasta mielestään järkevänä ihmisenä voi osoittaa korttia koko perheelle - muuta kuin vittuillakseen???

Olen varmaan lapsellinen joo, mutta kun en ymmärrä miksi pitää vanhan (no ei nyt oikeesti ihan kauhean vanha) eukon olla noin.... äsh.

ap

Vierailija
5/5 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ollut koko perheen nimeä kortissa.

Miksi olet ap noin katkera ja huomionkipeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan