Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi kuluttavaa tehdä töitä, kun pomona on sellainen, joka aina ihailee jotain

Vierailija
19.12.2012 |

Hetken aikaa minä olin se. Minun piti osallistua kaikkeen vaikkei se mitenkään edes liittynyt työhöni ja minua ylistettiin joka käänteesä nolottavuuteen asti. Jossain vaiheessa aloin suoraan sanoa, mikä on minun alaan ja mikä ei. Nyt kun uutuudenviehätys on kadonnut, tulee uusia ihmisiä, jotka pomoni nostaa jalustalle. Alkuun minusta oli kamalaa, kun minua vedettiin päällepäsmäröimään toisten ihmisten töitä ja pyydettiin tekemään asioita, jotka kuuluivat toisten työnkuvaan. Nyt huomaan, että näitä jalustalle nostettuja ihmisiä otetaan samalla tavalla päsmäröimään minun töitäni. Pomolta itseltään ei juurikaan palautetta tai kommentteja ole tullut mistään, hän tuntuu koko ajan luottavan jonkun toisen sanomisiin ja mielipiteisiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai toivottavasti näitä pomoja ei ole enempää! Onneksi kohta jäämässä eläkkeelle tämä meidän tapaus.

Vierailija
2/3 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kolmoselle: kyllä näitä pomoja on enemmänkin... Minä olen pomoni ainoa alainen. Hänellä on ollut muitakin, mutta kas kummaa, he ovat siirtyneet kaikki jossain vaiheessa muihin tehtäviin. En ihmettele.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai toivottavasti näitä pomoja ei ole enempää! Onneksi kohta jäämässä eläkkeelle tämä meidän tapaus.

Hän on mies ja alasiakin on aika monta. Aina yksi kerrallaan joku on se ylivertainen asiantuntija, joka saa suunnitella muidenkin työt ja jonka mielipide halutaan joka asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi