superhalvat hääni
Menen naimisiin kirpputorilta ostamassani asussa (maksoi 7 euroa), vihkisormukseni on ostettu panttilainaamosta (maksoi 220e), teen meikin ja kampauksen itse ja hääjuhla tarjoiluineen ja kaikkineen maksaa yhteensä 300 euroa. Vieraita 50.
Mitä ajattelet tästä?
Kommentit (3)
Häälahjaksi tosin annettiin itsellemme asunto, joten sijoitimme sen isoihin häihin uppoavan rahan asuntoon.
Edelleenkin tyytyväinen ratkaisuumme!
Menen naimisiin kirpputorilta ostamassani asussa (maksoi 7 euroa), vihkisormukseni on ostettu panttilainaamosta (maksoi 220e), teen meikin ja kampauksen itse ja hääjuhla tarjoiluineen ja kaikkineen maksaa yhteensä 300 euroa. Vieraita 50.
Mitä ajattelet tästä?
Maksaa 300, vieraita on 50, silloin hinnaksi tulee 6 eper nenä.
Vinkki ! Sanokaa vieraille ettei kannata odottaa saavansa vatsaa täyteen juhlissa.
Olin kerran häissä, jossa tarjottiin lohikeittoa ja ruisleipää. Leipää oli 1 siivu per hlö, voi loppui ja keitossa oli jäljellä enää lientä kun mieheni sitä sai. Itse olen kalalle allerginen ja morsian on lapsuuden ystävä, hän tiesi siitä mutta ei edes vihjassut etukäteen.
Kesken hääjuhlien me mentiin paikalliseen pizzeriaan ja siellä oli muitakin häävieraita.
Typerintä oli häälahjalista, halvin oli reippaasti yli 50 e hintainen. Harmittaa ettei otettu lahjaa mukaan lähtiessään
kuinka saat tarjoilut noin edullisesti? ilm. ei lämmintä ruokaa tarjolla, vaan kakkukahvilinjalla?
itse olen pohdiskellut myös näitä. en haluais törsätä yhteen hemmetin päivään mielettömiä summia. ja joku häämekko: juu ei kiitos. hirveetä tuhlausta. materian ja rahan.