Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Vitamiineista
04.12.2005 |
Minkä ikäisille lapsille olette antaneet vitamiineja esim. multitabseja tmv ? Olikohan jotain lapsille tarkoitettuja kalanmaksaöljy kapseleita, joissa oli suositus ikä kun osaa niellä sen kapselin. Ajattelin vaan kun ei lapseni kalasta välitä niin kamalasti ja olis tärkeää saada niitä hyviä rasvoja.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Sitä saa antaa kaksivuotiaasta ylöspäin. Se on monivitamiinivalmiste, A,B,C,D,E -vitamiineja, apteekista saatavilla. Se on kaikenlisäksi hyvänmakuinen ja nestemäinen, poika ottaa sitä mielellään, oikein odottaa päivän annosta. En tiedä onko siitä kyse,kun nyt syksyllä aloitin antamisen, että poika on ollut koko syksyn terve, eikä häneen tarttuut edes pikkusiskon nuha, joka oli tosi sitkeä. Pienemmälle annan vain d-vitamiinia, eikä tietääkseni niin pienelle ole muuta.