Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on joulunvietto joillekin vaikeaa!

Vierailija
19.12.2012 |

Ei voi kuin nauraa, kun lukee näitä jouluvalitusketjuja :D

En tajua, miksi teille änkeää ihmisiä, joita ette kylään halua. Tai miksi yleensä kutsutte vieraita, jos ei ole rahaa edes tarjottaviin. Käsittämättömiä spedejä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ao. väellä ei oo.

Vierailija
2/8 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan olen ap kanssasi samaa mieltä. Mutta kun kaikki eivät ole vahvoja ja itsenäisiä persoonia, osalle tuottaa oikeata tuskaa kieltäytyä mistään, mitä lähisukulainen keksii vaatia. Esim. oma mies tai äiti tai anoppi.

Totta, monesta harmista pääsisi olemalla jämäkämpi. Mutta ei ap sinullekaan voi tulla uutisena se, että iso osa naisista on liian kilttejä...

Mikä ei tarkoita, etteikö heitä saattaisi ahdistaa ja surettaa se, että ovat suostuneet esim. emännöimään sukujoulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olo helpottui heti, kun uskalsin viimein vaatia omaa rauhaa ja omaa joulua.

Marraskuu ja joulukuun alku meni sukulaisten tuittuilussa, mutta sitten se loppui. Seuraavina vuosina ei enää sitäkään.

Vierailija
4/8 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsemään helpolla. Meille ei tule änkeämään miniät ja pilaamaan minun joulurauhaa. Minä en taatusti väänny jouluna kotoani mihinkään.

Onneksi on vain poikia, pääsee tulevaisuudessakin joulut helpolla.

Vierailija
5/8 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainostaan miniät kitisee niistä eli naiset. Siksi on ihanaa, ettei ole yhtään tyttöä, joka marisisi koko ajan, kuinka on vaikeaa ja kuinka lahjat oli paskoja ja joulu oli paska ja vieraat oli paskoja jne...

Vierailija
6/8 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kuulisi oman tyttären kitinää?

Ehkä lumi on tukinnut ajatuksenjuoksusi? Toisaalta... Taidat vain itsekin haluta kitistä ;)

Vierailija
7/8 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota sen ajan miniät kauhistelee. Kaamea ämmä, joka ei suostu mihinkään komromissiin.

Mua aina naurattaa täällä kun haukutaan anoppeja, kun koemme itse saman kohtalon sitten joskus :)

pääsemään helpolla. Meille ei tule änkeämään miniät ja pilaamaan minun joulurauhaa. Minä en taatusti väänny jouluna kotoani mihinkään.

Onneksi on vain poikia, pääsee tulevaisuudessakin joulut helpolla.

Vierailija
8/8 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meille se ainakin on helppoa. Paljon viinaa ja se on siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän