Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustele, miksi annan sinulle 2 x 50 € euroa

Vierailija
19.12.2012 |

Tulen kanssasi ostamaan lasten leluja viidelläkymmenellä eurolla (x 2 ihmistä). Maksan ostoksesi lasten lelukaupassa, mikäli pystyt näyttämään, että juuri sinä aidosti tarvitsisit nämä lelut. Äläkä pelästy - juuri sinä, joka et normaalisti uskaltaisi, laita nyt viesti!

Laita osoitteesi, sovitaan tarkemmin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani huomatessani, millaista mielipahaa sain tarjouksellani aikaan.

Tarjoitukseni ei ollut nöyryyttää tai kohdella ylimielisesti ketään, mutta ehkä olisin voinut muotoilla asiani paremmin. Ajattelin, että jos annan ventovieraalle itse ansaitsemiani rahojani, haluaisin ainakin tietää mihin ne menevät.

Oli kuitenkin viimeinen kerta, kun täällä mitään tällaista ehdotan.

Onneksi ne lahjat eivät ole joulussa tärkeintä, hyvää joulua kaikesta huolimatta!

Ap

Vierailija
22/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuka kumma laittaa tuollaisen viestin puoli kolmelta aamulla?"

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuullostaa tosi kivalta. Mukavaa, että löytyy joulumieltä ja iloa antaa myös toisille.

On tosi ikävää, että Suomessa "antaminen ja hyvääntekeväisyys" koetaan monesti ikään kuin armopaloiksi.

Yhteiskunnan tulisi hoitaa kaikki, ja yhteisön ja lähimmäisten apu koetaan negatiivisesti.

Se on surullista. Toivottavasti löydät jonkun kivan perheen lasten lelukauppaan:). Ei ole häpeä myöntää, että tarvitsisi apua.

Meidän perhe ei tarvitse, mutta kunnioitan aloitustasi.

Vierailija
24/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAKSAISIT ALUNPERIN REHDISTI VEROSI, JA HOITAISIT OMAN OSASI YHTEISKUNNASSA, ETTEI TARVITSE YRITTÄÄ JOULUNA OSTAA OMATUNTOA PUHTAAMMAKSI TYPEROLLÄ KIKOILLA!

melko elitistinen ajatus, että ne oikein köyhät olisi täällä just nyt kun SINÄ, SUURI JA MAHTAVA, LAHJOITAT KOKONAISET SATA EUROA, WAU!

Osta itsellesi vaikka uusi aito neljän tuulen hattu Lapin matkaltasi, ne rahat menee ainakin niille, joiden mailla hallitsemme, eli saamelaiset...

Vierailija
25/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAKSAISIT ALUNPERIN REHDISTI VEROSI, JA HOITAISIT OMAN OSASI YHTEISKUNNASSA, ETTEI TARVITSE YRITTÄÄ JOULUNA OSTAA OMATUNTOA PUHTAAMMAKSI TYPEROLLÄ KIKOILLA!

melko elitistinen ajatus, että ne oikein köyhät olisi täällä just nyt kun SINÄ, SUURI JA MAHTAVA, LAHJOITAT KOKONAISET SATA EUROA, WAU!

Osta itsellesi vaikka uusi aito neljän tuulen hattu Lapin matkaltasi, ne rahat menee ainakin niille, joiden mailla hallitsemme, eli saamelaiset...

hyväntekeväisyys tekee hyvää vain sille satasen lahjoittajalle joka ei edes huomaa että satanen puuttuu kuukauden tuloista.

Vierailija
26/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan lapsi TARVITSE EHDOTTOMASTI leluja, mutta kyllä meille raha olisi tarpeen. Koska mä olin just leikkauksessa, sieltä tulee lasku, mulla on leikkauksen jäljiltä kipuja, pitää ostaa lääkkeitä, auto pitäisi korjata, mut ei ole rahaa ikinä. Mun auto maksoi muuten 900e, ei todellakaan mikään ökykaara, just tuloihin sopiva.

Vierailija
27/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

100e ilmaista rahaa sopisi.

Vierailija
28/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typeriä kommentteja. Minusts ap:llä oli ihan kiva idea, mutta täällä huudetaan raivopäänä ikään kuin ap olisi uhannut polttaa talonne ja ryöstää lapsenne. Olisiko aika rauhoittua?

Vierailija
29/29 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani huomatessani, millaista mielipahaa sain tarjouksellani aikaan.

Tarjoitukseni ei ollut nöyryyttää tai kohdella ylimielisesti ketään, mutta ehkä olisin voinut muotoilla asiani paremmin. Ajattelin, että jos annan ventovieraalle itse ansaitsemiani rahojani, haluaisin ainakin tietää mihin ne menevät.

Oli kuitenkin viimeinen kerta, kun täällä mitään tällaista ehdotan.

Onneksi ne lahjat eivät ole joulussa tärkeintä, hyvää joulua kaikesta huolimatta!

Ap

että tarvitsen rahaa lahjoihin ja vielä näyttää, että nämä lahjat sitten ostan sillä rahalla, jonka minulle armeliaasti suot. Eikö olisi jotenkin diskreetimpää vain laittaa ne rahat jonkun köyhän tilille, eikä pakottaa ihan kasvotusten kokemaan tätä nöyryytystä?

Terveisin köyhä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä