Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystynkö hakemaan kaverin paketin postista jotenkin?

Vierailija
18.12.2012 |

Siis henkkarithan ne kysyy aina vaikka omaa pakettiasi hakisit kännykän lähetystunnuksella, mutta jos mulla on ihan toiselle ihmiselle osoitettu paketti, antavatko sen mulle?

Ennenvanhaan ainakin tarvittiin valtakirja?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuu

Vierailija
2/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvit valtakirjan. Se on muistaakseni valmiina pakettikortin takana ja pitää täyttää ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtakirja varmaankin.. joskin meidn postissa ollaan niin tuttuja että saan miehen paketit ja päinvastoin ihan ihmettelemättä

Vierailija
4/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkkarit riittää.

Jos se on kirjattu kirje tai paketti, tarvii olla valtakirja. Ja henkkarit.

t: postitäti

Vierailija
5/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaveri sanoi soittaneensa postiin ja siellä oli sanottu että kuka vaan voi paketin hakea henkkareilla niin kysyi sitten jos minä viitsisin kun ovat itse reissussa. Meillä ei siis ole edes pakettikortta vielä vaan mun pitäisi ottaa se heiltä samalla kun kastelen kukkaset. ap

Vierailija
6/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkkarit riittää.

Jos se on kirjattu kirje tai paketti, tarvii olla valtakirja. Ja henkkarit.

t: postitäti

Vierailija
7/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siinä ilmoituslapussa itsessään ole kohta, johon voi kirjoittaa toisen hakijan tiedot.

Vierailija
8/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaveri sanoi soittaneensa postiin ja siellä oli sanottu että kuka vaan voi paketin hakea henkkareilla niin kysyi sitten jos minä viitsisin kun ovat itse reissussa. Meillä ei siis ole edes pakettikortta vielä vaan mun pitäisi ottaa se heiltä samalla kun kastelen kukkaset. ap

henkkareiden ja mahd. valtakirjan lisäksi.

Vierailija
9/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkkareiden ja mahd. valtakirjan lisäksi.

vaan pelkästään se postin lappu + oma henkkari. ap

Vierailija
10/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne saa kirjoittaa kuka paketin noutaa yms.

Vierailija
11/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

postin lapun toiselle puolelle täytät tiedot + allekirjoituksen, niin sitten se on valtakirja

Vierailija
12/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne saa kirjoittaa kuka paketin noutaa yms.

Vierailija
13/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään valtakirjaa tarvita. Pitää vain olla lähetystunnus ja sitten omat henkkarit. Paketin vastaanottajan vastuulla on, ettei lähetystunnus joudu vääriin käsiin, ja henkkarit kun on tarkistettu, voidaan jälkeenpäinkin selvittää, kuka paketin on noutanut.

Erikseen on sitten lähetykset, jotka luovutetaan vain vastaanottajalle, esim. kirjattu kirje.

Vierailija
14/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään valtakirjaa tarvita. Pitää vain olla lähetystunnus ja sitten omat henkkarit. Paketin vastaanottajan vastuulla on, ettei lähetystunnus joudu vääriin käsiin, ja henkkarit kun on tarkistettu, voidaan jälkeenpäinkin selvittää, kuka paketin on noutanut.

Erikseen on sitten lähetykset, jotka luovutetaan vain vastaanottajalle, esim. kirjattu kirje.

tavalliseen ok-talon postilaatikkoon jonka saa auki kuka vain. ap