homettako?
Yhdessä huoneessamme tuoksahtaa mielestäni oudolle, erilaiselle kuin muualla asunnossa. Haju on.. vaikeasti kuvailtava, vähän virtsamainen ja tunkkainen. Olen yrittänyt paikantaa hajua, tulee ehkä ikkunan luota, patterin ja listan takaa. Kun kävimme katsomassa kämppää en haistanut silloin mitään. Mieheni sanoo että haisee puulle. Huoneessa ei vielä kukaan ole nukkunut. Vaihtoilmaventtiili, tai joku vastaava, sinne on juuri tehty. Edellisellä omistajalla oli pieni koira joka tietty voinut tehdä tarpeensa huoneeseen. Toisaalta olen hinkannut lattiaa.. Eikai vaan nyt hometta.. Hajua ei heti huomaa ulkoa tullessa
Kommentit (4)
Kuntotarkastuksessa ei löytynyt mitään kun se tehtiin.. Ahdistaa kun miehen mielestä skitsoan turhasta, kun hän ei mitään haista.
Osaatko kuvailla millanen se teidän haju silloin oli?
Oma rivitalo asunto.. Mitkähän testit olisivat varmimmat? Jotenkin olen vaan niin valitettavan varma että hometta on. Ei kai tuommonen normaalia hajua ole. Mitenhän tässä nyt pitäis toimia?
vastaa rakenteista. Itsellä ei edes oikeutta koskea niihin. Meillä oli myös tuota hajua ja kymmenet homeasiantuntijat kävi tutkimassa mutta vasta homekoirat paikansivat paikan ja sillä perustein avattiin ja uusittiin materiallit. Ilmeisesti pateri teillä vuotanut tai vuotaa. Miltä vuodelta? mikä rakenne? Jos vanha talo niin myös muut vaihtoehdot mahdollisia. Yhteys ekaksi isännöitsijään.