mitä tehdä kun en ole hankkinut kummilapselle lahjaa!?!?!
tarkoitus oli nähdä siskoni perhettä vasta joulun jälkeen, mutta nyt ilmoittivat tulevansa kylään huomenna aamupäivästä, että voidaan sitten vaihtaa lahjat ja juoda kahvit. mutta kun en mä ole ostanut siskolleni, enkä sen perheelle mitään ja niiden lapsi on mun kummilapsi.
ajattelin hoitaa lahjat vasta joulun jälkeen, kun on ollut paljon omia menoja enkä ajatellut, että siskoni edes huomaa asiaa.
voi paska!!!
Kommentit (18)
Ja lähetys ei ole tullut. Tai että tilasit mutta sait eilen sähköpostin etteivät voi toimittaa.
Peru tapaaminen koska sulla ole lahjoja mitä vaihtaa.
Outo sisko sinulla. Mikä oikeus hänellä on olettaa, että olet jo hankkinut lapselleen lahjan, jouluun on vielä monta päivää eikä teillä ollut tarkoitus nähdäkään kuin vasta joulun jälkeen.
ymmärtää että sulla on se lahja jo, eikö niin? Koska muutenhan voit hyvin sanoa että menet vasta viikonloppuna ostoksille.
Nyt et voi eli joku tässä mättää....
sisko on aina ollut tuollainen!! ei ymmärrä että muilla on rahasta tiukkaa ja että jos sovitaan jotain niin siitä pidetään kiiini!! luultavasti haluaa tukla tänne taas päivittelemään kuinka surkeeta tää mun elo on ja kuinka sotkusta eikä oo ees sitä helvetin kahvia
Laita nyt tekstari siskollesi, että sopisiko tapaaminen kuitenkin myöhemmin. Tosi nolo tilanne, jos kummilapselle ei ole lahjaa ja itse tulevat pakettien kanssa.
sisko on aina ollut tuollainen!! ei ymmärrä että muilla on rahasta tiukkaa ja että jos sovitaan jotain niin siitä pidetään kiiini!! luultavasti haluaa tukla tänne taas päivittelemään kuinka surkeeta tää mun elo on ja kuinka sotkusta eikä oo ees sitä helvetin kahvia
selitä, että olet netistä tilannut, eikä ole vielä tulleet.
että et ole vielä ehtinyt ostaa lahjaa, kun olet aatellut tehä sen vasta loppuviikosta.
niin itsetunnoton ettet saa laitettua viestiä että huomenna ei sovi. Piste.
Mitä luulet että tapahtuu jos teet niin? Taivas tippuu niskaan?
suomalaiset on, ei uskalleta sanoa mitään ettei van tuu pahamieli
sisko on vähän sellainen että nauraa aina mun rahaongelmille sen rikkaan miehensä kainalosta ja sitten vielä vetää äitimme tähän mukaan, eli ne molemmat sitten taas pääsee päivittelemään tätä mun elämää!! no toki voisin viestiä laittaa mutta siitä puhuttais taas viikkotolkulla. toi netti ois hyvä selitys, ehkä sanon että lahja on tulossa sitä kautta ja vähän myöhässä siis.. jollen sitten käy huomenaamulla tossa lähikirpparilla mutta sitten ei oo kahvia... kumpikohan parempi??
mikä ois muuten hyvä lahja 5w tytsylle?? jos lähden huomenna kirppikseltä metsästämään mistä ton ikäset tykkää? viime vuona annoin värityskirjan ja 20 tussin setin.
ja ostat uudet lahjat niille muille.
ettet ole vielä hankkinut lahjoja kun teidän piti nähdä vasta myöhemmin!?
Ihme touhua taas joillain..
mulla on varmaan femma ylimäärästä rahaa niin ei oikein onnistu. ole edes kahvia huomenna tarjota!! helvetti kun pitää aina ilmottaa näin myöhään
mulla on varmaan femma ylimäärästä rahaa niin ei oikein onnistu. ole edes kahvia huomenna tarjota!! helvetti kun pitää aina ilmottaa näin myöhään
en ole siis ostanut tänä vuona vielä kenellekkään lahjaa kun on ollut rahat tiukassa. ainut mitä täältä löytyy on viinipullo, sen voisin antaa siskolle, kun sen mies ei alkoo juo mutta kummitytölle ei kyllä oo mitään. taas nähdään kuka on suvun musta lammas.....
auttakaa nyt joku!?!?!?! en voi edes nukkumaan mennä kun ahdistaa niin paljon!! helvetin sisko aina päällepäsmärinä