Taas aika aloittaa liikkuminen talven jäljiltä, sähköpyöräily on hyvä startti!
Sellainen pehmeä lasku. Ei liian rankkaa, mulla ainakin vie innon jos liikunta tuntuu liian rääkiltä. Parikymmentä kilsaa menee ihan huomaamatta alkuun. Ja näkee keväistä luontoa!
Kommentit (16)
Ihan tavallisella kolmivaihteisella mummopyörällä mä pyöräilyni teen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisella kolmivaihteisella mummopyörällä mä pyöräilyni teen.
Ei siinäkään mitään vikaa ole.
Voi, kunpa pääsisi taas pyöräilemään. Mutta sähköpyörät pakko unohtaa tällä kädellä, normaalikin siinä ja siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset siis liiku talvella?
Liikun mutta tosi vähän. Lähennä kävelyllä käyn. En pidä kylmästä. Kevät-kesä-syksyaikaan käyn pyöräilemässä, kuntoportaissa ja kunhan kunto taas vähän kohoaa niin hölkkään. Tosin juoksun kanssa pitää olla varovainen, polvet tulee kipeäksi jos liikaa innostuu.
sähköpyörällä polkee vain mummot ja läskit. Eipä ole mitään tekemistä kuntoilun kanssa.
Minä olen koko aikuisikäni pysynyt hyvässä kunnossa pelkällä kävelyllä. Sitä kun pystyy harrastamaan ympärivuotisesti. Kun on hyvät vaatteet joka säälle, ei sade tai pakkanenkaan harrastusta haittaa.
Vierailija kirjoitti:
sähköpyörällä polkee vain mummot ja läskit. Eipä ole mitään tekemistä kuntoilun kanssa.
Oletpas sinä ankea tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvituksen puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sillä on kiva hurjastella kuivalla maaperällä. Helposti sujuu 50 km päiväretki.
Talvella ikävä kapistus, kaatuu herkästi puuterilumessa ja jäällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää käyttää haukkumasanaa eli läski? Miksi ei voi kirjoittaa lihava tai ylipainoinen?
Mä olen reilusti ylipainoinen ja pyöräilen tavallisella pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää käyttää haukkumasanaa eli läski? Miksi ei voi kirjoittaa lihava tai ylipainoinen?
haukkumasana? Se ylimääräinen ihra vyötäröllä ja perseessä on läskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sillä on kiva hurjastella kuivalla maaperällä. Helposti sujuu 50 km päiväretki.
Talvella ikävä kapistus, kaatuu herkästi puuterilumessa ja jäällä.
Joo, en talvella uskaltaisi pyöräillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haukkumasana? Se ylimääräinen ihra vyötäröllä ja perseessä on läskiä.
Läski on haukkumasana. Muutenkin tuo viesti oli ala-arvoinen ja muita pilkkaava.
Tällä palstalla on joku ihme sähköpyöräviha
Jep, pyöräilykausi on jo avattu!