Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONko tämä työpaikkakiusaamista? Miten itse suhtautuisit tällaiseen?

Vierailija
18.12.2012 |

Itseäni hieman nuorempi miespuolinen työkaveri näki osatamani pullan pöydän reunalla. Ensin hän tuli ihastelemaan että onpas iso pulla, sen jälkeen käveli aivan pullaan kiinni, niin että hänen etumuksensa osui pullaan pari kertaa, ja lopuksi vielä "löyhäytteli" kädellä ilmaa haaroistaan pullaani.

Ei tee enää mieli syödä pullaa... : ( Miten otan asian puheeksi miehen kanssa? Todella paha mieli tuli.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalista häirintää.

Vierailija
42/52 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apuaaaa kuolen nauruun :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpäisemässä mun herkkuni.

-ap

Vierailija
44/52 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalista häirintää.

Kuvio selkiytyi kun ap kertoi ovenkarmiin hinkkailusta ja tissien kommentoinnista. Tosin tuo on niin outoa, että tyyppi kuulostaa jälkeenjääneeltä eikä vain pervopertiltä.

Vierailija
45/52 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta ilmiselvä provo :D bambaloonasit ja kaikki!

Vierailija
46/52 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimatonta käytöstä työpaikalla. Tuollaiset häiriintyneet pitää saada kuriin.

Vierailija
47/52 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyttömän nopeasti tuo tilanne meni ohi, ja jäin ensin ihan hölmistyneenä katsomaan, ja sitten vasta edes oikein tajusin mitä se työkaveri teki. Pitäisikö mun nyt puhua tästä pomolle vai sanonko tolle työkaverille vaan? Kun mä oon tosi huono kohtaamaan ihmisiä tällaisissa tilanteissa, jään vaan pyörittelemään omassa mielessä. Mitä itse tekisitte? -Ap

laittaisin nyt av:n vastauksista viisastuneena s-postia koko toimistolle, jossa pyytäisin kriisiryhmän koolle terapoimaan pullaa.

Vierailija
48/52 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun nää jutut kirjoitti kaikkien nähtäville, niin sen tajuaa että joo, on tää vähän outo paikka ja työkaverikin aika kummallinen. Mutta en varmaan ole ainoa joka vastaavaa työpaikallaan kohtaa.

-ap

Vierailija
49/52 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun nää jutut kirjoitti kaikkien nähtäville, niin sen tajuaa että joo, on tää vähän outo paikka ja työkaverikin aika kummallinen. Mutta en varmaan ole ainoa joka vastaavaa työpaikallaan kohtaa.

-ap

ensin pimppiäni vasten ja käskisin syödä sen.

Vierailija
50/52 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kaveria tarvitse nolata. Sanot tiukasti vain joka kerta, että lopeta toi.

Luulen että kaveri voi olla vähän ihastunut, mutta kun ehkä olet kielletty hedelmä, niin kääntää ihastuksen kiusaamiseksi.

Vedät vain rajasi.

Vierailija
51/52 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai jokaiselta täytyy olla naseva vastaus siihen, kun työkaveri hinkkaa genitaalejaan ruokiin.

Vierailija
52/52 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun tyyppi tekee jotain outoa, sano suoraan, että lopettaa. Jos vielä jatkaa, ilmoita työsuojeluvaltuutetulle, luottamusmiehelle tai henkilöstöpäällikölle.

Tuo on ihan selvää seksuaalista häirintää, ja jos se ei lopu itse kieltämällä, niin asia kuuluu esimiehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi