Mistä merkeistä tajusit että sun naapurissasi asuu poliisi? Mitä tapahtui?
Kommentit (23)
donitsipakkauksia tämän yhden miehen muutettua taloon. Vielä kun hän käveli silleen reteesti poliisimiestyylillä ja hiukset oli mallia parin millin sänki, niin ei tarvinnut enää arvuutella.
miehiä kotona lähes joka viikko.Ensin tietty luulin ihan päinvastaista tyhmä kun olen.Sitten selvisi että se mies on poliisi.
jaa,mun isäni oli ihan myyntineuvottelija tykkäs syödä donitseja.Ja siilitukka myös.Vähän heittää arvaus.
jaa,mun isäni oli ihan myyntineuvottelija tykkäs syödä donitseja.Ja siilitukka myös.Vähän heittää arvaus.
Mutku minä ja mun isi... ei voi pitää paikkaansa...
Naapurissa poliiseja parikin.
poliisia naapurissa, mutta virkapukuisia ei ikinä täällä näy.
katsoessa heistä. Että on rauhallinen asunto, sanoivat.
Virkapuvussa en ole heitä koskaan nähnyt.
raahas mua putkaan kapakkatappelusta.
Kyllä pisti miettimään että vahtaako nyt koko aluetta.
kun naapurin mies tuli poistamaan häirikön bussista, jota minä ajoin.
päivää. Aloin silloin epäillä,että mies olisi poliisi. Jotenkin olemus oli sellainen.
Senkin huomasi, että käy töissä öitä, viikonloppuja jne. Sitten yksi kerta ajettiin onnettomuuspaikan ohi ja siellähän tuo törötti virkapuvussa.
Koulutti sitä takapihalla. Mukava naapuri ja ihana koira.
joitakin vuosia sitten asuimme eräässä rivariyhtiössä ja siellä kaikki naapurit yhtäkkiä "tiesivät", että mieheni on poliisi. En tiedä, mistä olivat moisen käsityksen saaneet, koska mieheni on ihan tavallinen it-nörtti eikä mikään poliisi todellakaan. Ehkä olivat nähneet donitsipaketin roskiksessa?
Luulivat jotain ihan muuta.Tais tulla järkytyksenä koko juttu heille.Sen jälkeen eivät ole enää olleet epäkohteliaita.
joitakin vuosia sitten asuimme eräässä rivariyhtiössä ja siellä kaikki naapurit yhtäkkiä "tiesivät", että mieheni on poliisi. En tiedä, mistä olivat moisen käsityksen saaneet, koska mieheni on ihan tavallinen it-nörtti eikä mikään poliisi todellakaan. Ehkä olivat nähneet donitsipaketin roskiksessa?
Ja kun stetoskoopilla kuuntelin oven läpi niin jo kuukauden kuunteluputken jälkeen se selvisi. Poliisi siellä auu. Ja kun tutkin taloyhtiön roskat, niin tämän kyseisen henkilön roskapussia avatessa tuli donitsipakkaus eteen.
Ja kun stetoskoopilla kuuntelin oven läpi niin jo kuukauden kuunteluputken jälkeen se selvisi. Poliisi siellä auu. Ja kun tutkin taloyhtiön roskat, niin tämän kyseisen henkilön roskapussia avatessa tuli donitsipakkaus eteen.
Taitaa rouva olla pieniin päin kun tehdessäni taloyhtiön viemärijärjestelmään raskaustestiä niin tul positiivinen tulos. Tiputin postilaatikosta onnittelukortin varmuuden vuoksi joka asuntoon.
En syö donitseja,turha penkoa mun roskia.Poltan suurimman osan takassa niistä!
jossain vuorotyötä koskevassa keskustelunpätkässä.