Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laadukas ihonhoitosarja hakusessa! Ikää 32,

Vierailija
18.12.2012 |

ryppjä jo silmäkulmissa. Iho on sekaiho, pintakuiva.

Kellään suositella mitään?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pintakuivasta ihosta kärsivä oon ollut tosi tyytyväinen Biothermin siihen vaaleanpunaiseen sarjaan. Monta sarjaa on käyty läpi, mutta tämä tuntuis toimivan yllättävän hyvin.

Vierailija
2/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkympin paikkeilla iski joku ikäkriisi ja ostelin Stockmannin kemikaaliosastolta kalliita sarjoja. Mutta en huomannut mitään hyötyä niistä aineista, joten 35-vuotiaana palasin yksinkertaiseen ihonhoitoon: saippuapesu, perusvoidetta vain kuiviin kohtiin, ja iho on parempi kuin koskaan luxus-sarjoja käyttäessäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla, joka pärjäät saippualla (!!) ja perusvoiteella on selkeästi hyvät geenit ja poikkeuksellisen hyvä iho. Me herkkäihoiset, joiden kuivasta naamasta saa pinseteillä repiä ihosuikaleita kiiltävien kohtien ja kaikenmaailman näppylöiden välistä ja jotka loistamme punajuuren kirkkaina ja läikikkäinä säässä kuin säässä, hyödymme laatutuotteista. Lisäksi 50+ euron kasvovoide on niin paljon riittoisampaa kuin halpa markettikama, ettei loppujen lopuksi tule käytössä kauhean paljon kalliimmaksi.

Suosittelen ap jututtamaan osaavaa kosmetiikkamyyjää ja valitsemaan sinulle parhaiten sopivat tuotteet.

Vierailija
4/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vichyn tuotteet on ok. Kosmetologilta exuviance, tämän sarjan silmänympärysvoide ylivoimisesti paras.

Vierailija
5/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joltain luomuhihhuleilta vinkin alkaa käyttää EPOa eli helokkiöljyä (evening primrose oil). Laitan sitä vain muutaman kerran viikossa, iho on aina kostea ja kimmoisa, ryppyjenalut on pehmentyneet melkein näkymättömiksi ja finnit katosivat kokonaan.

Öljypullo maksaa iherbissä noin kahdeksan euroa, kestää monta kuukautta, ei aiheuta mitään allergista näppylää, ei haise kemikaaleille.

On kaapissa lancomea, cliniquea ja biothermiä, ja saa ollakin :D evvk

Vierailija
6/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen minäkin. Mulla pintakuiva iho, mutta helposti saan näppyjä paitsi näillä tuotteilla. Iho on todella pehmeä, eikä kiristä+näpyt ovat hävinneet. Suosittelen.

Vierailija
7/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä yöksi:

http://www.apteekkituotteet.fi/La-Roche-Posay-Hydraphase-Intense-Riche-…

Ja päiväksi tämä hieman kevyempi:

http://www.apteekkituotteet.fi/La-Roche-Posay-Hydraphase-Intense-Legere…

Noista olen pitänyt. Pesuaineena tavis-Erisan.

Vierailija
8/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla, joka pärjäät saippualla (!!) ja perusvoiteella on selkeästi hyvät geenit ja poikkeuksellisen hyvä iho. Me herkkäihoiset, joiden kuivasta naamasta saa pinseteillä repiä ihosuikaleita kiiltävien kohtien ja kaikenmaailman näppylöiden välistä ja jotka loistamme punajuuren kirkkaina ja läikikkäinä säässä kuin säässä, hyödymme laatutuotteista. Lisäksi 50+ euron kasvovoide on niin paljon riittoisampaa kuin halpa markettikama, ettei loppujen lopuksi tule käytössä kauhean paljon kalliimmaksi.

Suosittelen ap jututtamaan osaavaa kosmetiikkamyyjää ja valitsemaan sinulle parhaiten sopivat tuotteet.

Enkä todellakaan voi sanoa "hyötyväni laatutuotteista". Pesen kasvot pesunesteellä tai saippualla ja käytän hyvin ohutta kosteusvoidetta. Iho temppuilee aina, joten on ihan turha käyttää kalliimpia tuotteita. Clinique vielä kaiken lisäksi nostattaa ihoni täyteen pientä näppyä, kuin vesikelloja. Eikä iho perusvoiteitakaan kestä.

Vierailija
9/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kauneushoitoloista, ainakin Itiksessä on yks kauneushoitola joka myy. auttoo ainakin mun ongelmiin jotka samaa tasoa sun kanssa

Vierailija
10/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puristelet mustapäitä ja pyyhit rasvaiset kätesi kuiviin kohtiin. Luonnollinen ja tehokas keino siirtää rasvaa tarvittaviin paikkoihin.

Vierailija
11/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla, joka pärjäät saippualla (!!) ja perusvoiteella on selkeästi hyvät geenit ja poikkeuksellisen hyvä iho. Me herkkäihoiset, joiden kuivasta naamasta saa pinseteillä repiä ihosuikaleita kiiltävien kohtien ja kaikenmaailman näppylöiden välistä ja jotka loistamme punajuuren kirkkaina ja läikikkäinä säässä kuin säässä, hyödymme laatutuotteista.

kyllä, ei siihen tunnu vaikuttavan kauheasti mitään mitä aineita käyttää, paitsi että jos liian rasvaisia voiteita laittaa niin tulee näppylöitä.

Vierailija
12/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän Vichyn tuotteita, niitä saa apteekista, ovat minusta hyviä eivätkä niin kalliita kuin kauppojen merkkituotteet.

esim. täällä tietoa:

http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shop…

Vierailija
13/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat apteekista ACO tai Vichy, kosmetologeilta Phytomer, kesäisin Biothermin aquasource. Käytän myös kausiluontoisesti apteekin a-vitamiinivoidetta ja joskus jopa bepanthenia.

Mun oma ongelmani on pintakuiva, paikka paikoin hyvinkin herkkä iho (nenänpielet, poskipäät), josta löytyy epäpuhtauksia ja rasvoittuviakin kohtia (nenä, leuka).

Aiemmin olen hölvännyt kasvoihini ihan liian paksuja ja hoitavia voiteita, kun olen kuvitellut niiden kosteuttavan parhaiten kuivia kohtia. Kannattaa mieluummin hankkia laadukas, hyvin kosteuttava geelimäinen (jelly-tyylinen) voide! Ei tuki niin pahasti huokosia kuin paksu rasva.

Vierailija
14/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenästä ja korvien takaa, mahdollisesti otsasta myös puristelet mustapäitä ja pyyhit rasvaiset kätesi kuiviin kohtiin. Luonnollinen ja tehokas keino siirtää rasvaa tarvittaviin paikkoihin.

Käsityksesi hygieniasta ja puhtaudesta on suoraan jostain keskiajalta. Kuinka usein peseydyt?

Miten kukaan ilkeää antaa tällaista "vinkkiä" EDES anonyymisti?

Vierailija
15/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synteettiset pois. laitan yöksi weledan tyrniöljyä. muutoin käytän luonnonkosmetiikkasarjan voiteita, tosin nyt otin käyttöön sertifioimattoman erboristican, jossa on argan-öljyä. nauti sisäisesti myös öljyä (esim helokki, tai mikä vaan öljykapseli) ja muita lisäravinteita. voiteita mulla on Weledan, Laveran ja muutamaa muutakin. les petits plairsin tomaatti on yksi parhaista kasvoille. meikit myös Logonaa ja Laveraa ja jotain Hausckaakin.

Vierailija
16/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäinen olen ja sekaiho myös, talvella varsinkin kuivuu paikoin.

Suosittelen kokeilemaan Dr. Hauschkan tuotteita, ovat hintavia, mutta riittoisia. Itse aloitin kokeilut ostamalla matkapakkauksen, jossa miniputelit paria puhdistusainetta, kasvovesi ja muutamia voidevaihtoehtoa. Pääsee siis kokeilemaan itselle sopivaa yhdistelmää ja sarjan sopivuutta ylipäätään suht edullisesti. Noista puhdistusvoide ja kvittenvoide jääneet päivittäiseen käyttöön.

https://www.hyvinvoinnin.fi/dr-hauschka-kasvojenhoito-minirasia

Vierailija
17/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella kuivaihoinen ja taipumusta myös kosmetiikka-allergiaan. Biothermin vaal.punainen on kyllä paras ns. selektiivisestä kosmetiikasta, joku Clinique tai Kanebo taas mielestäni täyttä p*kaa. Muutama vuosi sitten siirryin luonnonkosmetiikkaan ja olen ollut tosi tyytyväinen.

Hauschka on tasapainottava ja laadukas sarja, tarvitsen kuitenkin yöksi jonkun voiteen ja nyt olen käyttänyt estelle&thild-sarjaa. Käytän myös paljon ölyjä ja seerumeita.

Vierailija
18/18 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauschkaa, Weledaa ja Frantsilan tuotteita käyttelin. Pari vuotta meni mainiosti, kunnes sitkeät finnit jämähti suupieliin. Luovuin "kokonaan" ihon puhdistamisesta, puhdistusemulsiosta ja kasvovedestä. Vinkkejä luin tältä palstalta.

Viime kesästä asti olen puhdistanut naamani lasten pyllypyyhkeillä. Yöksi en laita mitään iholle, päiväksi vain näin talvisaikaan ruusuöljystä ja luomuvoiteesta (merkkiä en muista) itse tekemäni sekoitteen. Iho voi loistavasti!

Muita ihoon vaikuttavia muutoksia elämässä on, etten enää käy saunassa. Kun käyn 2-3 kk välein, kuorin varovasti pintaa. Siinä kaikki.